توزیع بسته های معیشتی ویژه یلدا بین خانواده‌های کم برخوردار

توزیع بسته های معیشتی ویژه یلدا بین خانواده‌های کم برخوردار

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱
وحدانی از توزیع بسته های معیشتی ویژه یلدا بین خانواده‌های کم برخوردار ۲ روستای بیشه گاه و خشکرودبار خبر داد.

سودابه وحدانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان اظهار کرد: 11 کمک بسته معیشتی به همت پایگاه بسیج خواهران و برادران روستای بیشه گاه و کانون زينبيه(س) با کمک خیرین تهیه و در آستانه شب یلدا در بین خانواده های کم‌برخوردار روستای بیشه گاه و خشکرودبار توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار افزود: بسته‌های یلدایی مجزا هم به همت کانون زينبيه(س) تهیه شده و بین دانش آموزان دبستان شهید وحدانی توزیع خواهد شد.

 

وی گفت: بزرگ‌ترین شکرانۀ آرامش شب و شادمانی در کنار والدین، توسعۀ این مهربانی و شریک کردن خانواده‌های نیازمند است که باید مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.

 

وحدانی تصریح کرد: امیرالمومنین علی(ع) می‌فرمایند؛ «سوگند به خدایی که هر صدایی را می‌شنود! هر کس دلی را شاد کند خداوند از آن شادی لطفی برای او قرار دهد که به هنگام مصیبت چون آب زلالی بر او باریدن گرفته و تلخی مصیبت را بزداید».

 

مدیر کانون فرهنگی هنری زینبیه(س) مسجد ولیعصر(عج) خشکرودبار خاطرنشان کرد: فعالان مسجد حضرت ولیعصر(عج) خشکرودبار در تلاشند تا شکوه مهربانی و گرمای یلدایی را به خانواده‌ها هدیه دهند.

پایان پیام/ 526