وداع با پیکر شهید گمنام در مسجد «نبی العظیم» فیروزآباد

وداع با پیکر شهید گمنام در مسجد «نبی العظیم» فیروزآباد

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱
مردم شهرستان فیروزآباد با حضور در مسجد «نبی العظیم» حوزه علمیه با پیکر شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع می کنند. آیین استقبال و وداع با پیکر شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس با حضور شهروندان شهیدپرور شهرستان فیروزآباد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، مردم این شهرستان از ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه اول دی ماه در ورود شهرستان فیروزآباد، از سمت ورودی فراشبند، میدان شهید مدافع حرم «حاج هدایت الله غلامی» به استقبال شهید گمنام می روند.

 

مراسم ویژه بزرگداشت شهید گمنام با حضور عموم مردم همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد «نبی العظیم» حوزه علمیه فیروزآباد برگزار می شود.

 

روایت گری این مراسم را «هادوی» و مرثیه خوانی نیز توسط «حسن پورحسن» انجام می شود.

 

همچنین روز جمعه دوم دی ماه نیز مراسم دعای ندبه با حضور پیکر شهید گمنام و نوای «کاظم محمدی» مداح اهل بیت (ع) صبح جمعه ساعت ۶و۳۰  دقیقه در مسجد «الزهرا (س)» منطقه «پوستکان» برگزار می شود.

 

در آستانه ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا (س)،  ۲ شهید شناسایی شده دوران دفاع مقدس به همراه هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس در استان فارس تشییع و پس از برگزاری آیین هایی در شهرستان های مختلف با حضور هم استانی ها در نقاط مختلف استان به خاک سپرده می شوند.

 

 

پایان پیام/ 691