شهرآورد پایتخت در کانون «دوستان آسمانی» پخش می شود

شهرآورد پایتخت در کانون «دوستان آسمانی» پخش می شود

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱
گواهیان گفت: دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال ایران، با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» پخش می شود.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: دیدار شهرآورد پایتخت در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با حضور بچه مسجدی های عضو کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم پخش می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این دیدار جذاب و دیدنی به همت بچه های مسجد، در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» پخش و مسجدی ها به صورت زنده این دیدار را مشاهده می کنند.

 

حضوری بیان کرد: پخش این دیدار در سالن اجتماعات کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» انجام و بچه های مسجد نیز پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا به تماشای این شهرآورد نشستند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» گفت: برنامه ریزی برای پخش این رویداد مهم ورزشی در کانون «الزهرا (س)» به همت بچه های مسجد انجام شد که از آنها نیز قدردانی می شود.

 

وی عنوان کرد: پخش بازی فینال جام جهانی قطر و همچنین دیدارهای تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران در جام جهانی نیز پیش از این با حضور بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» پخش شد.

پایان پیام/ 691