طرح یلدای فاطمی برگزار می‌شود

طرح یلدای فاطمی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱
محبوبه جبالبارزی گفت: با توجه به همزمانی شب یلدا با ایام فاطمیه بنابراین در نظر داریم طرح یلدای فاطمی را اجرا کنیم.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با توجه به همزمانی شب یلدا با ایام فاطمیه بنابراین در نظر داریم طرح یلدای فاطمی را اجرا کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: به همین منظور با همت بچه مسجدی های کانون تعدادی بسته معیشتی شامل میوه، شیرینی و برنج تهیه شده که در آستانه شب یلدا در بین خانوارهای مستمند و فقیر توزیع می شود.

 

وی با بیان این مطلب که حفظ کرامت انسانی نیازمندان در اولویت اجرای طرح یلدای فاطمی است، ابراز کرد: بسته های معیشتی درب منازل نیازمندان تحویل داده می شود.

 

جبالبارزی بیان کرد: این طرح با تاسی از سیره حضرت زهرا (س) در دستگیری از نیازمندان اجرا می شود و امیدواریم با اجرای طرح یلدای فاطمی بتوانیم لبخند رضایتی بر لبان نیازمندان بنشانیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اظهار کرد: مراسم شب یلدای امام رضایی در مسجد با حضور اهالی محله برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: سخنرانی درباره سبک زندگی و سیره امام رضا (ع) و مداحی از برنامه های ویژه شب یلدای امام رضایی است.

 

جبالبارزی با اشاره به در پیش بودن دهه دوم فاطمیه، عنوان کرد:  در دهه دوم فاطمیه به مدت سه شب مراسم عزاداری برگزار می‌شود و همچنین سه مراسم عزاداری ویژه بانوان نیز برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد در خاتمه یادآور شد: مهد فاطمی یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه دوم فاطمیه است که در قالب این مهد قصه هایی از زندگی حضرت زهرا (س) برای کودکان بیان می شود.

پایان پیام/ 586