حمایت بچه مسجدی های کانون شهید باکری از خانواده های نیازمند در آستانه شب یلدا

حمایت بچه مسجدی های کانون شهید باکری از خانواده های نیازمند در آستانه شب یلدا

تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: در آستانه شب یلدا تعداد ۱۰۰ بسته حمایتی در بین خانوارهای نیازمند تحت حمایت کانون شهید باکری توزیع می شود.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در آستانه شب یلدا تعداد ۱۰۰ بسته حمایتی در بین خانوارهای نیازمند تحت حمایت کانون شهید باکری توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: این بسته ها شامل میوه هایی همچون پرتقال، سیب درختی، موز و نارنگی است.

 

وی یادآور شد: کانون فرهنگی هنری شهید باکری تاکنون به کمک بچه های مسجد و با جلب اعتماد خیرین و مردم اکنون بیش از یکهزار خانواده نیازمند در سطح جنوب کرمان تحت پوشش دارد.

 

حجت الاسلام خاوری بیان کرد: تاکنون به اشکال مختلف از جمله توزیع بسته های معیشتی، کمک هزینه درمان، تهیه جهیزیه، جشن ازدواج آسان، تهیه لوازم التحریر و غیره از آنها حمایت کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب ادامه داد: از آنجایی که در آستانه دهه دوم فاطمیه هستیم بنابراین در نظر داریم طرح اطعام فاطمی را نیز اجرا کنیم.

 

وی اظهار کرد: در این راستا تعداد ۵ هزار پرس غذای گرم در بین خانوارهای نیازمند تحت حمایت کانون توزیع می شود.

 

حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: همچنین مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) با حمایت مادی و معنوی کانون شهید باکری در ۴۰ روستای محروم جنوب کرمان اقامه می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب اضافه کرد: در کنار اقامه عزای فاطمی برای پذیرایی از عزاداران، موکب بچه های مسجد نیز در این روستاها برپا می شود.

 

وی عنوان کرد: طرح هر خانه یک پرچم یکی دیگر از برنامه های کانون در دهه اول و دوم فاطمیه است.

 

حجت الاسلام خاوری بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، در دهه اول تعداد ۱۰۰ پرچم و پوستر در بین اهالی روستا و هیئت های مذهبی توزیع شده و در دهه دوم نیز تعداد ۱۰۰ پرچم و پوستر توزیع می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب یادآور شد: علاوه بر این نیز اقامه عزای فاطمی در دهه اول فاطمیه در ۳۰ روستای مناطق محروم و دور افتاده جنوب کرمان برگزار شد.

 

وی در خاتمه تاکید کرد: هدف ما ترویج فرهنگ فاطمی است و امیدواریم با این اقدام گامی هر چند کوچک در این خصوص برداشته باشیم.

پایان پیام/ 586