از توزیع بسته های یلدایی تا برگزاری دوره های فاطمه شناسی

از توزیع بسته های یلدایی تا برگزاری دوره های فاطمه شناسی

تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱
محمد مهدوی فر گفت: یکی از سنت های حسنه را دستگیری از مستمندان است و ما قصد داریم با تاسی از سیره حضرت زهرا (س) همزمان با یلدا بسته های معیشتی در بین خانوارهای نیازمند توزیع کنیم.

«محمد مهدوی فر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، یکی از سنت های حسنه را دستگیری از مستمندان برشمرد و گفت: ما قصد داریم با تاسی از سیره حضرت زهرا (س) همزمان با یلدا بسته های معیشتی در بین خانوارهای نیازمند توزیع کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد افزود: به همین منظور تعداد ۵۰ بسته معیشتی همراه با میوه در بین خانوارهای نیازمند شناسایی شده توزیع می شود.

 

وی بیان کرد: از آنجایی که در آستانه دهه دوم فاطمیه قرار داریم برای بزرگداشت این ایام و آشنایی نوجوانان و جوانان با زندگی حضرت زهرا (س)، در تدارک برگزاری نمایشگاه کوچه های بنی هاشم هستیم.

 

مهدوی فر ابراز کرد: در این نمایشگاه سعی داریم مراحل زندگی حضرت زهرا (س) از ولادت تا شهادت را به صورت نمادین نشان دهیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا عنبرآباد ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های ویژه دهه دوم فاطمیه، برگزاری دوره های فاطمه شناسی با حضور اساتید مطرح کشوری و استانی برگزار می‌شود.

 

وی اظهار کرد: این دوره ها به صورت مجزا برای بانوان و آقایان برگزار می‌شود و همچنین با حضور در مدارس نیز دوره های فاطمه شناسی برای نوجوانان برگزار می‌شود.

 

مهدوی فر اضافه کرد: دوره فاطمه شناسی با همکاری موسسه غدیر شناسی از شنبه هفته آینده به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

 

وی عنوان کرد: علاوه بر این نیز همزمان با دهه دوم فاطمیه مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) همراه با سخنرانی و مداحی برگزار می‌شود.

 

مهدوی فر در خاتمه یادآور شد: طرح اطعام فاطمی نیز در این ایام با اولویت خانواده های نیازمند اجرا می شود.

پایان پیام/ 586