اتفاقات خوبی که مسجد امام زمان(عج) برای اهالی مسعودیه رقم می‌زند

اتفاقات خوبی که مسجد امام زمان(عج) برای اهالی مسعودیه رقم می‌زند

تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام یزدی با اشاره به کمک مومنانه اهالی مسجد امام زمان(عج) به زنان سرپرست خانوار، گفت: این مسجد مجری گسترده طرح سه‌شنبه‌های مهدوی در محله مسعودیه است و نشست‌های تبیینی را در چهارشنبه اول هر ماه برگزار می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین «محمدعلی یزدی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه برنامه های مختلف مسجد امام زمان(عج) (واقع در تهران، محله مسعودیه) با همراهی بسیجیان خواهر و برادر و به صورت محله محور برگزار می شود، اظهار کرد: ما در همین راستا برخی از برنامه های این مسجد را در سطح خیابان و برگزار می کنیم.

 

امام جماعت مسجد امام زمان(عج) افزود: یکی از مهم ترین کارهای این مسجد که بازتاب خوبی هم در سطح منطقه ۱۵ داشته است کمک به ۱۰ زن سرپرست خانوار است. ما در این کمک ها علاوه بر توزیع بسته های ارزاق و هدایای نقدی، سعی کردیم زمینه تحصیل فرزندان آنان را نیز در مدارس به صورت کاملاً رایگان فراهم کنیم. هزینه های درمانی این خانواده ها را نیز حتی المقدور پرداخت می کنیم.

 

وی تصریح کرد: مسجد امام زمان(عج) از فعال ترین مساجد منطقه ۱۵ تهران در اجرای طرح سه شنبه های مهدوی است و در همین راستا گروهی مشتکل از فرمانده بسیج و رئیس هیئت امنا و بنده تشکیل شده است که هر هفته محتوای برنامه های مرتبط با این طرح و روند اجرای آن را از نزدیک بررسی می کند. در این طرح ما علاوه بر پخش سرود و توزیع شربت و شیرینی، هر هفته حداقل از حضور یک مبلغ آشنا با موضوع مهدویت استفاده می کنیم تا به سوالات مردم در این حوزه پاسخ دهد.

 

حجت الاسلام یزدی ادامه داد: هر دو ماه یک بار نیز مسابقه فرهنگی با موضوع مهدویت و در زمان برگزاری برنامه سه شنبه های مهدوی در مسجد امام زمان (عج) برگزار می کنیم و هدایای ارزشمندی شامل کمک هزینه مشهد مقدس به برندگان اهدا می شود.

 

وی با بیان اینکه نشست های تبیینی در نخستین چهارشنبه هر ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء و با حضور بسیجیان در مسجد امام زمان (عج) برگزار می شود، خاطرنشان کرد: سخنرانان در این نشست ها با توجه به موضوعات روز ایران و جهان، ضمن سخنرانی به سوالات نمازگزاران نیز پاسخ می دهند. این کار همسو با مطالبه مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین صورت می گیرد.

 

پایان پیام/ 397