بچه مسجدی ها در فاطمیه همراهان بیماران را اطعام می کنند

بچه مسجدی ها در فاطمیه همراهان بیماران را اطعام می کنند

تاریخ انتشار : ۳ دی ۱۴۰۱
معصومه نظری گفت: از آنجایی که برخی از همراهان بیماران بخش آی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) از شهرها و روستاهای دور افتاده بوده و در این شهر غریب هستند بنابراین تصمیم گرفتیم با اجرای طرح اطعام فاطمی آنها را مهمان سفره با برکت حضرت زهرا (س) کنیم.

«معصومه نظری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، در تشریح برنامه های فاطمیه، گفت: به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) طرح کمک مومنانه با مشارکت بچه مسجدی های کانون اجرا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) فردوس اسفندقه جیرفت افزود: در این راستا تعداد ۵ بسته معیشتی در بین ایتام محله مسجد توزیع شد.

 

وی بیان کرد: ارزش هر بسته معیشتی ۵۵۰ هزار تومان و شامل اقلامی همچون برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، سویا و حبوبات بود.

 

نظری ابراز کرد: همزمان با دهه دوم فاطمیه، با مشارکت اعضای کانون طرح اطعام فاطمی برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) فردوس اسفندقه جیرفت ادامه داد: این طرح با پخت و توزیع روزانه ۲۰ پرس غذای گرم اجرا می شود.

 

وی اظهار کرد: از آنجایی که برخی از همراهان بیماران بخش آی سی یو بیمارستان امام خمینی (ره) از شهرها و روستاهای دور افتاده بوده و در این شهر غریب هستند بنابراین تصمیم گرفتیم با اجرای طرح اطعام فاطمی آنها را مهمان سفره با برکت حضرت زهرا (س) کنیم.

 

نظری اضافه کرد: به همین منظور روزانه در نوبت ظهر و شب غذای همراهان بیماران تهیه و تحویل آنها می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) فردوس اسفندقه جیرفت عنوان کرد: یکی از برنامه های این ایام، برگزاری ختم مجازی قرآن کریم است که به همین منظور یک دور کامل قرآن کریم ختم شد.

 

وی یادآور شد: همچنین طرح ختم سوره محمد و ختم صلوات به نیت سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل در فرج آن حضرت برگزار شد.

 

نظری در خاتمه گفت: علاوه بر این با مشارکت بچه مسجدی های عضو کانون آش نذر حضرت زهرا (س) پخت کرده و در بین اهالی روستا توزیع شد.

پایان پیام/ 586