مستند «شهید کشکویی» در کانون ‌«دوستان ‌آسمانی» تولید شد

مستند «شهید کشکویی» در کانون ‌«دوستان ‌آسمانی» تولید شد

تاریخ انتشار : ۴ دی ۱۴۰۱
گواهیان از تولید مستند «شهید محمدعلی کشکویی» توسط گروه رسانه ای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: مجموعه مستند «رسم عاشقی» ویژه معرفی شهدای شهرستان جهرم از سوی گروه رسانه ای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» شهرستان جهرم تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، شهرستان جهرم افزود: از جمله این مجموعه مستند که به همت بچه های مسجد تولید شده، مستند «شهید محمدعلی کشکویی» است که به مدت بچه های مسجد آماده شده است.

 

وی بیان کرد: بچه های گروه رسانه ای کانون «دوستان آسمانی»، در این مستند، به منزل پدر شهید کشکویی رفته و در یک محفل صمیمی و دوستانه با خانواده و همرزمان این شهید والامقام به گفتگو نشسته اند.

 

گواهیان خاطرنشان کرد: چگونگی اعزام به جبهه این شهید دفاع مقدس و دیگر ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد وی در کلام مادر «شهید محمدعلی کشکویی» بیان شده است.

 

وی عنوان کرد: مجموعه مستند «رسم عاشقی»، جلوه های زیبایی از زندگی و منش شهدای دفاع مقدس و شهدای دفاع از حرم شهرستان جهرم را از زبان پدر و مادر شهدا به تصویر کشیده است.

 

به گزارش شبستان، شهید «شهید محمدعلی کشکویی» در تاریخ یک آبان ۱۳۴۴ و در منطقه عملیاتی «شلمچه» به فیض رفیع شهادت نائل آمده است.

پایان پیام/ 691