آغاز سلسله همایش‌های جهاد تبیین در مسجد مروی/ حضور دادستان کل کشور در نشست اول

آغاز سلسله همایش‌های جهاد تبیین در مسجد مروی/ حضور دادستان کل کشور در نشست اول

تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۱
نخستین نشست از سلسله همایش‌های جهاد تبیین به همت بسیج طلاب حوزه علمیه مروی و با حضور آیت‌الله تحریری، حجت‌الاسلام والسلمین منتظری، بهادری جهرمی و سردار اکبری و به میزبانی مسجد مروی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، به همت پایگاه بسیج طلاب حوزه علمیه مروی و پایگاه بسیج مسجد مروی سلسله نشست های جهاد تبیین در این مسجد برگزار می شود.

 

بنا بر این گزارش، در نخستین جلسه از این نشست ها مسجد مروی در روز چهارشنبه، هفتم دی ماه از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه میزبان نشستی با حضور و سخنرانی آیت الله محمدباقر تحریری، تولیت حوزه علمیه مروی، حجت الاسلام والمسلمین منتظری، دادستان کل کشور و رییس دادگاه ویژه روحانیت، بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیئت دولت، سردار اکبری، معاون فرهنگی سپاه قدس و حجت الاسلام والمسلمین مرادی، مدیر مدرسه امام خمینی (ره) تهران است.

 

این گزارش می افزاید، موضوعات سخنرانی این شخصیت ها به ترتیب عبارتند از: حوزه های نقش آفرینی در جهاد تبیین، عقلانیت و عدالت در برخورد با اغتشاشگران و حکم محاربه در تقنین و قضا، دستاوردها و چالش های دولت سیزدهم و رهاورد نشست های تبیینی دولت، خاورمیانه جبهه مقاومت و شکل گیری نظم نوین جهانی و عرصه ها و بایسته های کنشگری طلبگی در تهران.

 

این گزارش می افزاید: مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان تهران و هیئت امام خمینی(ره) تهران در برگزاری این نشست با طلاب حوزه علمیه و بسیجیان این حوزه و مسجد مروی همکاری می کند.

 

بنا بر این گزارش، نمایشگاه دستاوردهای اهالی مسجد و استادان و طلاب حوزه علمیه مروی و طلاب بسیجی حوزه علمیه استان تهران در حوزه جهاد تبیین به ویژه در زمینه روشنگری درباره آشوب های اخیر در کشور در روز هفتم دی ماه در محل مسجد مروی برپا می شود.

پایان پیام/ 397