گسترش اقتصاد مسجد محور از مهمترين رويکردهاي کانون‌هاي مساجد است/مجلس از فعاليت کانون‌ها حمايت مي‌کند

گسترش اقتصاد مسجد محور از مهمترین رویکردهای کانون‌های مساجد است/مجلس از فعالیت کانون‌ها حمایت می‌کند

تاریخ انتشار : ۵ دی ۱۴۰۱
در جريان ديدار رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور با نايب رئيس کميسيون برنامه و بودجه مجلس شوراي اسلامي، ضمن تاکيد بر حمايت مجلس از فعاليت‌هاي بچه هاي مسجد، به گسترش اقتصاد مقاومتي مسجد محور در سطح کانون‌ها تاکيد شد.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، «محسن زنگنه» نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تربت حیدریه و مه‌ولات، امروز دوشنبه 5 دی ماه، با حضور در ساختمان شهید بهشتی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس این ستاد دیدار کرد.

بر پایه این گزارش: حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده در این دیدار ضمن ارایه گزارشی از فعالیت‌های کانون‌های مساجد در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری گفت: تمرکز ما ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و تربیت نیروی متعهد و جوان مسجدی است.

 رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: در این حوزه با عنایت به شعار دولت سیزدهم مبنی بر «نهضت بازگشت به مساجد» در تلاش هستیم تا در راستای احیای کارکردهای مساجد گام برداریم.


وی با اشاره به برخی اقدامات کانون‌های مساجد در عرصه اقتصاد مقاومتی مسجدمحور تصریح کرد: توسعه اقتصاد مقاومتی در ترویج فرهنگ کسب رزق و روزی حلال از مهمترین اهداف کانون‌های مساجد است. 

در ادامه محسن زنگنه، نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تربت حیدریه و مه‌ولات، ضمن تقدیر از فعالیت های کانون‌های مساجد کشور، با اشاره به اهمیت شبکه مساجد در نظام فرهنگی جمهوری اسلامی و همچنین ساماندهی فعالیت‌های تشکیلاتی مساجد؛ نسبت به گسترش رویکردهای مربوط به عرصه اشتغال مسجد محور تاکید کرد و گفت: مجلس از اقدامات کانون‌های مساجد حمایت می کند.