اختتامیه دوره آموزشی شهید شناسی برگزار شد

اختتامیه دوره آموزشی شهید شناسی برگزار شد

تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۴۰۱
حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: یکی از برنامه های کانون تخصصی مهدویت از ابتدا، آشنایی نوجوانان با سبک زندگی و سیره شهدا است و در همین راستا دوره آموزشی شهید شناسی (ایثار) از پنجم مهرماه آغاز شده و در ایام فاطمیه نیز مراسم اختتامیه آن برگزار شد.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س)، گفت: یکی از برنامه های کانون تخصصی مهدویت از ابتدا، آشنایی نوجوانان با سبک زندگی و سیره شهدا است.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان افزود: در همین راستا دوره آموزشی شهید شناسی (ایثار) از پنجم مهرماه آغاز شده و در ایام فاطمیه نیز مراسم اختتامیه آن برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: یکی از برنامه های این دوره آموزشی، تبیین مکتب شهید سلیمانی و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بود.

 

سعیدی اظهار کرد: در آئین اختتامیه دوره آموزشی شهید شناسی، ۱۱ نفر از برترین های این دوره تجلیل شدند.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان‌ عنوان کرد: همچنین در این آئین ۱۸ نفر از برگزیدگان دوره آموزشی راه روشن و ۱۰ نفر از برترین های مسابقات فوتسال با اهدای جوایزی تجلیل شد.

 

وی در خاتمه یادآور شد: از آنجایی که نسل امروز هیچ خاطره ای از جبهه های جنگ و رشادت و ایثارگری های شهدا ندارند بنابراین با برگزاری دوره آموزشی شهید شناسی سعی کردیم تا هم آنها را با سبک زندگی و سیره شهدا آشنا کنیم و هم به آنها الگوهای برتر معرفی کنیم.

 

پایان پیام/ 586