مشارکت خود جوش جوانان کانون مساجد در راستای ترویج فرهنگ فاطمی

مشارکت خود جوش جوانان کانون مساجد در راستای ترویج فرهنگ فاطمی

تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۴۰۱
حجت الاسلام ایرانی، گفت: بمناسبت ایام فاطمیه همه برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد با مشارکت خودجوش نوجوانان و جوانانو اعضا و در راستای ترویج فرهنگ فاطمی در سطح جامعه برگزار شده است.

حجت الاسلام مجید ایرانی ،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، ضمن تسلیت بمناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در کانون مسجد شهید سلیمانی، گفت: فاطمه (س) به عنوان ميوه درخت نبوت بهترين الگو براي انسانها است و به عنوان مادري نمونه و دختر نمونه و همسري نمونه به سلامت و حفظ كودكان اهميت زيادي ميداد كه بايد همه بانوان درس انسانيت ، آيين همسرداري و شيوه ي تربيت فرزند را در مكتب وي بياموزند.

مسئول کانون شهید حاج قاسم سلیمانی ، افزود: هدف از اجرای ویژه برنامه های فاطمیه در ایام شهادت حضرت زهرا(س)، تاثیری گذاری مستقیم و غیر مستقیم بر عموم مخاطبان خود در همه گروه های سنی است.

وی خاطر نشان کرد: استفاده از پارچه نوشته های فاطمیه برای تزئین و فضاسازی معابر و مساجد، برگزاری عزاداری برای بی بی دو عالم، سیاه پوش کردن کانون و مسجد، برپایی ایستگاه صلواتی در مسجد، برپایی مسابقه نقاشی فاطمی، برگزاری مراسم شب شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در مسجد امام سجاد علیه السلام و در پایان مراسم مهمان سفره اهل بیت علیهم السلام  پهن شد که از مهمترین برنامه های کانون در ایام فاطمیه بود.

حجت الاسلام ایرانی تصریح کرد:  همه ما باید برای رسیدن به موفقیت در جامعه  آموزه‌های مکتب فاطمی را در زندگی فردی و اجتماعی سرلوحه کار قرار دهیم.

 

پایان پیام/ 712