نوجوانان کانون ‌«الزهرا (س)» در سوگ شهادت حضرت زهرا (س) عزاداری کردند

نوجوانان کانون ‌«الزهرا (س)» در سوگ شهادت حضرت زهرا (س) عزاداری کردند

تاریخ انتشار : ۶ دی ۱۴۰۱
آیین عزاداری و سوگواری سالروز شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت زهرا (س) با حضور نوجوانان مسجدی کانون فرهنگی هنری ‌«الزهرا (س)» جهرم برگزار شد.

محمد حضوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)»، آیین عزاداری و سوگواری سالروز شهادت بزرگ بانوی جهان اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) در هیات نوجوانان «یاران ولایت» با حضور دانش آموزان سطح شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام «مهدی نجفی» کارشناس مسائل مذهبی در این کانون فرهنگی هنری صورت گرفت.

 

وی با اشاره به اینکه مداح این مجلس «فرشید میرزایی» ذاکر اهل بیت (ع) بوده است، بیان کرد: علاوه بر مرثیه خوانی ذاکر اهل بیت (ع) در این برنامه «امیرحسین سراجی» نوجوانان مسجدی عضو کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» نیز به اجرای برنامه پرداخت.

 

حضوری به زمان برگزاری این مراسم اشاره کرد و اظهار داشت: این ویژه برنامه صبح روز سه شنبه ۶ دی ماه ماه از ساعت ۱۰ در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» برگزار شد.

 

وی اظهار کرد: همچنین در آیین سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) که شب گذشته در این کانون فرهنگی هنری برگزار شد، حجت الاسلام «مدبر» امام جمعه جهرم به سخنرانی در باب شاخصه های رفتاری حضرت زهرا (س) پرداخت و شرکت کنندگان در این محفل در رثای بی بی دوعالم به سوگواری پرداختند.

 

به گزارش شبستان، هیات مذهبی«یاوران ولایت» ویژه کودکان و نوجوانان به صورت هفتگی و در روزهای پنجشنبه با حضور دانش آموزان سراسر شهرستان در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» برگزار می شود.

پایان پیام/ 691