حرکت دسته های عزاداری از کانون «دوستان آسمانی» در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

حرکت دسته های عزاداری از کانون «دوستان آسمانی» در سالروز شهادت حضرت زهرا (س)

تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۴۰۱
گواهیان گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با به حرکت در آوردن دسته های عزاداری نسبت به این بانوی بزرگ جهان اسلام عرض ادب و احترام کردند.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: بر اساس یک سنت دیرینه در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» عزاداری به صورت خیابانی در شب شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» افزود: امسال نیز این رسم دیرینه با حضور بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری انجام شد و مسجدی ها با عزاداری خود عشق و ارادتشان را به خاندان رسول الله (س) ادا کردند.

 

وی بیان کرد: بچه های مسجد در شب شهادت حضرت زهرا (س) در قالب دسته های عزاداری از مسجد حرکت کرده و سپس با حضور و تجمع در مسجد «صاحب الزمان (عج)» به عزاداری پرداختند.

 

گواهیان اظهار کرد: در پایان این برنامه نیز حجت الاسلام «سیدعلی آیت اللهی» امام جماعت مسجد و استاد حوزه علمیه در جمع بچه های مسجد به سخنرانی پرداخت.

 

وی عنوان کرد: آیین عزاداری و سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با حضور سخنرانان و ذاکران اهل بیت (ع) به مدت پنج شب برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» گفت: علاوه بر این پخت و توزیع حلیم نذری به میزان سه هزار و 500 کیلوگرم از دیگر برنامه های این کانون در فاطمیه دوم بود.

پایان پیام/ 691