اولین جشنواره فرزند روح الله در قالب شعر و دلنوشته برگزار می‌شود

اولین جشنواره فرزند روح الله در قالب شعر و دلنوشته برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۴۰۱
مجید خوبی زاده گفت: اولین جشنواره فرزند روح الله در قالب شعر و دلنوشته برگزار می‌شود و محور برگزاری این جشنواره با موضوعات شهدای گمنام، شهدا و ارادت قلبی به حضرت امام خمینی(ره) و همچنین کرامات شهدای گمنام است.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: اولین جشنواره فرزند روح الله در قالب شعر و دلنوشته برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در این باره، افزود: محور برگزاری این جشنواره با موضوعات شهدای گمنام، شهدا و ارادت قلبی به حضرت امام خمینی(ره) و همچنین کرامات شهدای گمنام است که شرکت کنندگان باید در این خصوص تولید محتوا داشته باشند.

 

وی بیان کرد: منظور از دلنوشته در این جشنواره، نثر شاعرانه و ادبی (دارای خیال، عاطفه و....) با رعایت نکات ادبی است و دلنوشته می تواند در قالب یک نامه به شهید نیز باشد.

 

خوبی زاده ابراز کرد: ۲۰ بهمن ماه سال جاری آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فرزندان روح الله است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را از طریق شماره مجازی 09139492582 ارسال و یا به طور مستقیم به دبیرخانه جشنواره در ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان تحویل دهند.

 

وی یادآور شد: این جشنواره در راستای انعقاد تفاهم نامه با همکاری کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت اجرا می شود.

 

خوبی زاده کشف استعدادهای ادبی و شعر را از مزیت های این جشنواره برشمرد و عنوان کرد: امروز یکی از وظایف ما ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و امیدواریم جشنواره فرزند روح الله ضمن تحقق این مهم، زمینه آشنایی نوجوانان و جوانان را با سیره شهدا فراهم کند.

پایان پیام/ 586