نقش آفرینی کانون های مقداد و انقلاب فرهنگی در همایش پیاده روی «حرم تا حرم»

نقش آفرینی کانون های مقداد و انقلاب فرهنگی در همایش پیاده روی «حرم تا حرم»

تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۴۰۱
کانون فرهنگی و هنری «مقداد» شرف آباد یاسوج و کانون فرهنگی و هنری «انقلاب فرهنگی» مسجد النبی مختار به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به شرکت کنندگان در همایش پیاده روی «حرم تا حرم» خدمات رسانی کردند.

خبرگزاری شبستان_ یاسوج:

کانون های فرهنگی و هنری در مساجد نقش مهم و تاثیرگذاری در پیشبرد امور فرهنگی و هنری جامعه ایفا می کنند.
 

اعضای این کانون ها با توجه به اینکه مسجد می‌تواند نقش ارزشمند، مهم و تاثیرگذاری در جامعه ایفا کند، در همه مناسبت های ملی، مذهبی و انقلابی نقش مهم و فعالی دارند.
 

با توجه به برگزاری همایش پیاده روی «حرم تا حرم» که از امامزاده عبدالله علیه السلام شهر یاسوج تا حرم امامزاده مختار علیه السلام شهرستان بویراحمد واقع در روستای امامزاده مختار برگزار شد، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان بویراحمد نیز نقش مهم و ارزنده‌ای از خود به یادگار گذاشتند.
 

در این راستا کانون فرهنگی و هنری «مقداد» شرف آباد یاسوج و کانون فرهنگی و هنری «انقلاب فرهنگی» مسجد النبی مختار به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و در راستای خدمت رسانی به زائرین امامزاده مختار علیه السلام، اقدام به برپایی دو موکب جهت پذیرایی و توزیع بسته های فرهنگی کردند.
 

با توجه به حضور بیش از ۶ هزار نفر از مردم شهر یاسوج در همایش پیاده روی «حرم تا حرم» از طرف این دو کانون بیش از ۵۰۰ پرس غذای گرم بین زائرین توزیع شد.
 

همچنین توسط کانون فرهنگی و هنری مقداد و کانون فرهنگی و هنری انقلاب فرهنگی بیش از ۲ هزار بسته فرهنگی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها به زائرین اهدا شد.

 

کانون فرهنگی و هنری مقداد و کانون فرهنگی و هنری انقلاب فرهنگی همچنین در قالب برپایی موکب با شیر، کیک، بیسکویت و خرما از شرکت کنندگان در همایش پیاده روی «حرم تا حرم» پذیرایی کردند.

پایان پیام/ 82