تبیین زندگی شهید سلیمانی محور دومین مرحله از اجرای طرح قاسمیون

تبیین زندگی شهید سلیمانی محور دومین مرحله از اجرای طرح قاسمیون

تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۴۰۱
حجت الاسلام محمدتقی سعیدی گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مرحله دوم طرح قاسمیون برگزار شده و در این مرحله از طرح قاسمیون، سبک زندگی شهید سلیمانی برای نوجوانان مسجدی تبیین شد.

حجت الاسلام «محمدتقی سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) مرحله دوم طرح قاسمیون برگزار شد.

 

 

 

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان در تشریح برنامه های این طرح، بیان کرد: در این مرحله از طرح قاسمیون، سبک زندگی شهید سلیمانی برای نوجوانان مسجدی تبیین شد.

 

 

 

 

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های این طرح، تبیین وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی بود که برای آنها بیان شد.

 

 

 

 

 

حجت الاسلام سعیدی ابراز کرد: پرسش و پاسخ به شبهات نوجوانان پیرامون مسائل روز جامعه، یکی دیگر از برنامه های مرحله دوم طرح قاسمیون بود.

 

 

 

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان ادامه داد: همچنین کلیپ هایی از سخنان مقام معظم رهبری درباره شهید سلیمانی برای بچه ها به نمایش گذاشته شد.

 

وی اظهار کرد:‌‌ علاوه بر این، مسابقه گوهر اشک با محوریت وصیت نامه شهید سلیمانی برگزار شده و در پایان نیز ویژه برنامه پیاده روی فاطمی همراه با نوحه خوانی و سینه زنی اجرا شد.

 

حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: بزودی از ۱۸ نفر برگزیده مسابقه گوهر اشک تجلیل می شود.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان عنوان کرد: در این مرحله از برگزاری طرح قاسمیون، نوجوانان مسجدی در قالب میثاق نامه، با شهدا عهد و پیمان بستند که تا پای جان از آرمان های آنها دفاع کنند.

 

وی بیان کرد: همچنین در راستای اجرای این طرح، بچه مسجدی ها زیارت نامه شهدا را به صورت دسته جمعی قرائت کردند.

 

حجت الاسلام سعیدی یادآور شد: اجرای طرح قاسمیون از اواسط سال جاری با محوریت ترویج مکتب شهید سلیمانی آغاز شده است.

 

مدیر کانون تخصصی مهدویت جنوب کرمان افزود: اجرای این طرح در سه مرحله می باشد که تاکنون ۲ مرحله آن اجرا شده است.

 

وی ابراز کرد: مرحله اول این طرح، با برنامه های قرآنی همراه بود که با حضور ۸۰ نفر از دانش آموزان نوجوان برگزار شد.

 

حجت الاسلام سعیدی اضافه کرد: مرحله دوم طرح قاسمیون با محوریت تبیین مکتب شهید سلیمانی اجرا شد و مرحله سوم نیز تحت عنوان انقلاب سلیمانی ها با شعار من یک قاسم سلیمانی هستم، همزمان با دهه فجر اجرا خواهد شد.

 

وی در خاتمه، گفت: هدف از اجرای طرح قاسمیون آشنایی بچه های مسجدی با سبک زندگی و سیره شهدا مخصوصا شهید حاج قاسم سلیمانی، الگوسازی برای آنها و همچنین جذب آنها به مسجد است.

پایان پیام/ 586