ایستگاه نقاشی «کودکان فاطمی» در کانون «سلاله پاکان» برپا شد

ایستگاه نقاشی «کودکان فاطمی» در کانون «سلاله پاکان» برپا شد

تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۴۰۱
بهمن زادگان گفت: ایستگاه نقاشی «کودکان فاطمی» همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» برپا شد.

محمدصادق بهمن زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» شهرستان جهرم، ایستگاه نقاشی «کودکان فاطمی» برپا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» جهرم افزود: این ایستگاه نقاشی در خلال برنامه های عزاداری ایام فاطمیه و به منظور بهره مندی هر چه بهتر خانواده ها از برنامه های عزاداری برپا شده بود.

 

وی بیان کرد: در این ایستگاه نقاشی که ویژه کودکان برپا شده بود، آن دسته از کودکانی که با خانواده خود برای مراسم عزاداری به مسجد آمده بودند با مراجعه به ایستگاه مشغول به نقاشی کردن شدند.

 

بهمن زادگان عنوان کرد: بیش از 50 کودک دختر و پسر در این ایستگاه نقاشی حاضر شده و به نقاشی و رنگ آمیزی پرداختند.

 

وی با اشاره به اینکه آیین عزاداری و سوگواری سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» به مدت 2 شب برگزار شد، عنوان کرد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام «سیدعلی آیت اللهی» و مرثیه خوانی ذاکران اهل بیت (ع) همراه بود که در حاشیه آن نیز ایستگاه نقاشی ویژه کودکان به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری برپا شد.

پایان پیام/ 691