انتشار ویژه نامه «بصیرت حماسی» به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی

انتشار ویژه نامه «بصیرت حماسی» به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی

تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۴۰۱
شفیعی از انتشار ویژه نامه «بصیرت حماسی» به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه مردمی نهم دی به همت کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون خبر داد.

محمدجعفر شفیعی، ضمن گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: بررسی تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که این انقلاب در طول چهار دهه عمر بابرکت خویش در یک روند پرتلاطم تکاملی، از گردنه‌های خطرناکی عبور نموده و امواج و طوفان‌های سهمگینی را پشت سر گذاشته است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون افزود: قیام خودجوش مردمی در حماسه نهم دی، نماد وحدت و همبستگی ملت و پیوند آن با رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه و ماهیت اسلامی بود که نشان داد همگان به این درک، فهم و حقیقت عظیم رسیده اند که اگر پشتیبان ولایت فقیه باشند مملکت به دامن دیکتاتوری و استعمار خارجی نمی افتد.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی نشانه محبوبیت نظام جمهوری اسلامی، بصیرت دینی مردم و جایگاه والای رهبری در نظام سیاسی ایران اسلامی است، خاطر نشان کرد: نهم دی در حقیقت به همه نشان داد که مردم ولایتمدار ایران اسلامی همواره حافظ نظام و پشتیبان ولایت فقیه هستند و نظام به پشتوانه قوی مردم و رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری، با قدرت در مسیر پیشرفت و تعالی گام برمی دارد.

شفیعی، نهم دی ماه را سالروز حماسه‌ای از جنس مردم و ولایت دانست و تصریح کرد: با گذشت بیش از یک دهه از حماسه تاریخی و ماندگار ۹ دی و فرونشستن غبار‌های فتنه بایستی همچنان اتفاق تلخ و در عین حال عبرت آموز را تحریر و با تبیین و تشریح آن برای نسل‌های آتی از تحریف و وارونه شدن فتنه‌ای که شکل گرفت، جلوگیری کنند.

وی، دشمن شناسی، داشتن بصیرت فکری و  عملی، شکستن وحدت فتنه گران و پایداری و استقامت در برابر فتنه را از روش های مقابله با فتنه در نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: بیداری ملت ایران عامل سرنگونی حکومت خودکامه شاهنشاهی، شکل گیری انقلاب و نظام اسلامی و مقابله با چالش ها و تهدیدات مختلف بوده که مردم در همه عرصه ها در این سه دهه نقش آفرین بوده اند و در هر شرایطی همانند 9 دی که نیاز به حضور بوده با بصیرت و اقدام خود گره های بزرگ را باز کرده اند و از انقلاب و نظام دفاع کرده اند.

شفیعی در ادامه از انتشار ویژه نامه «بصیرت حماسی» به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون خبر داد و بیان داشت: در این ویژه نامه مطالبی همچون حماسه 9 دی، مهمترین اهداف دشمنان در فتنه 88، عوامل فتنه در جامعه اسلامی، بصیرت در کلام بزرگان و ... آورده شده است.

پایان پیام/ 130