مساجد در پایان دادن به فتنه ۸۸ نقش مهمی داشتند

مساجد در پایان دادن به فتنه ۸۸ نقش مهمی داشتند

تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۴۰۱
 حجت الاسلام والمسلمین رحیمی‌صادق با بیان اینکه مساجد و اهالی آنها در مقابله با فتنه‌های دشمن موفق عمل کرده‌اند، گفت: چنان‌که در پایان دادن به فتنه ۸۸ نقشی مهم ایفا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین «محمد هادی رحیمی‌صادق» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه آشوب و اغتشاشات اخیر در کشور ادامه نقشه آمریکایی ها و جهان استکبار برای تضعیف نظام جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: دشمن همین کار را در سال های ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ انجام داد و هر بار با حضور میلیونی مردم در مقابله با فتننه گران و حامیان‌شان مایوس شدند.

 

مدیر حوزه علمیه استان تهران افزود: مساجد در مقابله با همه این فتنه ها حضور موثری داشتند و در حمایت از ولایت فقیه خوب عمل کردند.

 

وی تصریح کرد: در مساجد باز هم این روحانیون و طلاب بودند که متحدانه با همراهی حوزویان و از طریق جهاد تبیین در مقابله با دشمن نقش آفرین شدند.

 

حجت الاسلام رحیمی صادق ادامه داد: بسیجیان و بچه های مسجد در همه عرصه ها خیلی خوب عمل می کنند و باید در حوزه روشنگری نسبت به آشوب های اخیر همچون فتنه ۸۸ ورود پررنگ تری داشته باشند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: نهم دی ماه اوج ولایت مداری اهالی مسجد و هیئت ها و همه اقشار مردم در مقابله با فتنه آمریکایی بود. دشمن که از حضور ۸۵ درصدی مردم در انتخابات شوکه شده بود با ایجاد آشوب برای کمرنگ جلوه دادن این حماسه حضور برنامه ریزی کرد اما با بصیرت مردم شکست خورد.

پایان پیام/ 397