عبادت مسجدی ها باید با دفاع از حریم ولایت همراه باشد

عبادت مسجدی ها باید با دفاع از حریم ولایت همراه باشد

تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۴۰۱
حجت الاسلام محمدی لائینی با با بیان اینکه عبادت مسجدی ها باید با دفاع از حریم ولایت همراه باشد، گفت: اگر در قلب ها، حب ولایت نباشد، هیچکدام از اعمال مقبول نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، امروز(۹دی) در نشست با اعضای کانون فرهنگی هنری رسالت شهدا، نمازگزاران، هیات امنا، فرمانده پایگاه بسیج شهید حجت الله مستشرق و امام جماعت مسجد حضرت ابوالفضل(ع)در سالروز حماسه ۹دی بابیان اینکه مسجد حضرت ابوالفضل(ع) خیابان مدرس ساری در نوبت پنج گانه نماز صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشا شاهد حضور نمازگزاران با همراهی ائمه جماعات متدین و انقلابی هستیم که شایسته تقدیر است، اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و بصیرتی این مسجد می تواند برای دیگر مساجد الگو باشد.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه حضرت ابوالفضل(ع) بصیرت و نفوذ بصیرتی داشتند فعلان مسجد مزین به نام آن حضرت باید در راستای بصیرت افزایی در جامعه پیشتاز باشند، افزود: حماسه نهم دی سال ۸۸نیز نماد بصیرت مردم ایران اسلامی است که بعد از هشت ماه قشون کشی در خیابان ها ملت عاشورایی حاضر شدند.

 

وی بیان کرد: در سال ۸۸ به شعائر عاشورایی، نمادهای انقلاب و امامین انقلاب توهین و جسارت شد و مردم برنتابیدند و با خلق حماسه به یادماندنی و جاودان در تاریخ انقلاب  در سایه هدایت های مدبرانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و وحدت به ثمر نشاندند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به جبهه مقاومت و افتخارآفرینی سردار شهید قاسم سلیمانی در خارج از مرزهای ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: اغتشاشات اخیر کشور بیانگر وحشی گری و تعرض استکبار به ملت آزادی خواه جامعه اسلامی ایران بوده است که خداوند متعال ملت با بصیرت صف خود را از اغتشاش گران جدا کردند.

 

وی با بیان اینکه مردم در راهپیمایی ۱۳آبان امسال و مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام تازه تفحص شده به درستی نشان دادند که دلداده به انقلاب، پشتیبان ولایت و در مسیر شهدا هستند، افزود: هر روز ما باید تجدید ولایت با ولایت باشد.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به موقیعت مکانی مسجد ابوالفضل(ع) خیابان مدرس ساری، خواستار بازبودن در مسجد در ساعات مختلف شبانه روز در کنار سایر زمان های اقامه نماز پنج گانه برای بهره مندشدن کسبه، بازاریان و مسافرین شد.

 

وی با با بیان اینکه عبادت مسجدی ها باید با دفاع از حریم ولایت همراه باشد، گفت: اگر در قلب ها، حب ولایت نباشد، هیچکدام از اعمال مقبول نخواهد بود.

پایان پیام/ 286