اجرای زنده بچه مسجدی های کانون ولایت در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی

اجرای زنده بچه مسجدی های کانون ولایت در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱
ایمان عباس زاده گفت: برای ایام شهادت شهید سلیمانی ۲ کار یکی با نام «میراث تو» و دیگری به نام «لحظه آخر» آماده شده است اولین اجرای سرود از کنار مرقد مطهر شهید سلیمانی به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز استان کرمان پخش می شود.

«ایمان عباس زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با توجه به فرارسیدن سومین سالگرد شهید سلیمانی، بچه مسجدی های گروه سرود شهید پایدار در حال آماده شدن برای اجرای سرود هستند.

 

مربی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت بیان کرد: برای ایام شهادت شهید سلیمانی ۲ کار یکی با نام «میراث تو» و دیگری به نام «لحظه آخر» آماده شده است.

 

وی افزود: اولین اجرای سرود، دوشنبه ساعت ۲۱ شب در ویژه برنامه مرد میدان است که از کنار مرقد مطهر شهید سلیمانی به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز استان کرمان پخش می شود.

 

عباس زاده ابراز کرد: دومین اجرای بچه مسجدی های گروه سرود شهید پایدار سه شنبه در ویژه برنامه سومین سالگرد شهید سلیمانی در شهر سیرجان است.

 

مربی گروه سرود شهید پایدار کانون فرهنگی هنری ولایت مسجدالرسول جیرفت اظهار کرد: ۱۴ نفر از نوجوانان مسجدی در این گروه سرود حضور دارند.

 

وی عنوان کرد: با توجه به علاقه قلبی و احساس ادای دین به سردار دلها بنابراین تصمیم گرفتیم ۲ سرود را برای اجرا در ایام شهادت ایشان آماده کنیم.

پایان پیام/ 586