برگزاری مسابقه کشوری «مکتب سلیمانی۳» به‌همت کانون «شهید روحی»

برگزاری مسابقه کشوری «مکتب سلیمانی۳» به‌همت کانون «شهید روحی»

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱
مسابقه بزرگ کتابخوانی «مکتب سلیمانی۳» به همت کانون فرهنگی هنری «شهید روحی» و در دو بخش بزرگسال و کودک و نوجوان، به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج‌قاسم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، کانون فرهنگی‌هنری «شهید روحی» مشهد مقدس به مناسبت فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی مسابقه بزرگ کتابخوانی «مکتب سلیمانی۳» را با همکاری نهادهای مختلف برگزار می کند.

 

بنابر این گزارش، این مسابقه ویژه عموم علاقمندان و در دو بخش بزرگسال از کتاب «رفیق خوشبخت ما»  و کودک و نوجوان از کتاب «قهرمان میدان» و در سطح کشوری برگزار می شود.

 

علاوه بر این، بخش ارسال کلیپ شامل ارسال ویدئوی یک دقیقه‌ای درباره برداشت شخصی خود از کتاب قهرمان من و ارسال آن از طریق فضای مجازی در پیام رسان ایتا به شماره تلفن ۰۹۱۵۰۷۵۱۸۴۸ نیز برای این مسابقه بزرگ ویژه کودکان و نوجوانان پیش بینی شده است.

 

 مهلت شرکت در این مسابقه ۱۵ دی ماه و از طریق مراجعه به مرکز مجازی مسابقات کتابخوانی به نشانی www.m-ketab.ir است. برای برگزیدگان این مسابقه کتابخوانی ۱۰۰ میلیون ریال جایزه پیش‌بینی شده است.

 

گفتنی است، ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، مرکز رسیدگی به مساجد استان خراسان، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد و اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در برگزاری این مسابقه بزرگ مشارکت دارند.

 

شمار تماس 09150751848 برای دریافت راهنمایی و توضیحات بیشتر برای علاقمندان در نظر گرفته شده است.

 

 

پایان پیام/ 9