آيين تکريم خادمان اربعين حسيني با عنوان «مواکب باب‌ نجاة‌الامه» در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار مي‌شود

آیین تکریم خادمان اربعین حسینی با عنوان «مواکب باب‌ نجاة‌الامه» در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱
به همت ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، آيين تکريم خادمان اربعين حسيني با عنوان «مواکب باب‌ نجاة‌الامه» در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار مي‌شود.

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، در راستای تکریم از خادمان اربعین حسینی و همزمان با دهه بصیرت؛ آیین «مواکب باب نجاة‌الامه» به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود.

بر پایه این گزارش: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور امسال در جریان برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی بیش از 80 موکب در داخل و خارج از کشور برپا کرده بود که به زائران خدمت‌رسانی می کردند؛ علاوه بر این برخی کانون‌های فرهنگی هنری نیز در قالب گروه‌های سرود، گروه‌های اجرای نمایش‌های عروسکی؛ تئاتر میدانی؛ برپایی شهربازی معارفی؛ غرفه کودک و نوجوان به زائران حسینی خدمت می‌کردند که در این راستا در آیین «موکب باب نجاة‌الامه» از آنها تقدیر خواهد شد.

این مراسم روز پنج‌شنبه 15 دی ماه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محمد سعیدی» تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) و حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود.