برگزاری مراسم سومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع شاندرمن

برگزاری مراسم سومین سالگرد حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع شاندرمن

تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام فنایی گفت: مراسم سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدالحسین فنایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با بیان اینکه ویژه مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود اظهار کرد: این مراسم روز دوشنبه(12دی) ساعت 18 بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء به همت پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج) بازار شاندرمن دایر می‌شود.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن با بیان اینکه سرهنگ پاسدار حسن امینی مسئول بازرسی سپاه قدس گیلان در این مراسم به سخنرانی و سینا پورمحسن به مداحی خواهد پرداخت افزود: هدف از برگزاری مراسم بزرگداشت سردار دلها، ترویج بنیاد و مکتب این شهید اسلام است.

 

وی با اشاره به اینکه لازم است شخصیت شهید سلیمانی بیشتر شناخته و مسیر درس‌ آموز او به‌ عنوان الگو به نسل جوان ارائه شود گفت: به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به شهید سلیمانی نباید به چشم یک فرد نگاه کرد و باید به این شهید به چشم یک مکتب، راه و مدرسه درس آموز نگاه کنیم.

 

حجت‌الاسلام فنایی تصریح کرد: هر چند این فقدان عظیم داغی بزرگ بر دل ملت ایران گذاشت اما تاثیرات ناشی از زحمات و مجاهدات بی‌شمار و منبعث از ابعاد شخصیت کامل و اصول و اعتقاد الهی شهید سلیمانی همچنان جاری و پا برجا است.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن خاطرنشان کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی منطبق بر مکتب انقلاب است، حاج قاسم سلیمانی پرورش یافته مکتب انقلاب و مکتب امام و رهبری است، مکتب حاج قاسم سلیمانی تبلور مکتب و نهضت عاشورا است، بنابراین اگر از مکتب حاج قاسم سلیمانی صحبت می‌کنیم در واقع از تمام مولفه های مکتب و نهضت عاشورا و حضرت سیدالشهدا یاد می‌کنیم.

 

پایان پیام/ 526