موشن گرافیک «امید کش» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

موشن گرافیک «امید کش» در کانون «دوستان آسمانی» تولید شد

تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱
گواهیان از تولید موشن گرافیک «امید کش» به همت گروه رسانه ای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: جدیدترین اثر بچه های مسجد در گروه رسانه ای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم با محوریت دخالت آمریکا در سایر کشورهای دنیا تولید شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: این موشن گرافیک به بررسی دخالت ایالات متحده آمریکا به منظور سرنگونی کشورها در طول سالیان متمادی به وسیله انواع توطئه ها پرداخته و مدت زمان آن یک دقیقه و ۴۲ ثانیه بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در این موشن گرافیک از کتاب نویسنده آمریکایی با عنوان «کشتن امید» نیز سخن به میان آمده که به بررسی ایالات متحده و سازمان سیا در براندازی ۵۳ مورد از حکومت های مردمی در سطح جهان از جمله کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ در ایران پرداخته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه در این موشن گرافیک عنوان شده که آمریکا از آغاز تاسیس تا کنون در ۱۰۷ جنگ مشارکت داشته است، گفت: این موشن گرافیک در فضای مجازی به ویژه گروه ها و کانال های این کانون فرهنگی هنری به اشتراک گذاشته شده است.

 

وی گفت: همچنین پیش از این نیزموشن گرافیک یک دقیقه و ۴۰ ثانیه ای با عنوان «آنچه تاریخ می گوید» توسط بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری تولید شد که برشی از وقایع سال ۱۳۳۲ و قیام دانشجویان در ۱۶ آذر به تصویر کشیده شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» اظهار کرد: در این موشن گرافیک از نقش «احمد قندچی»، «مصطفی بزرگ نیا» و «مهدی شریعت رضوی» سه دانشجوی دانشگاه تهران در اعتراضات سال ۱۳۳۲ علیه حکومت شاه سخن به میان آمده که توسط ماموران رژیم به شهادت رسیدند.

پایان پیام/ 691