بچه‌های مسجد راه حاج‌قاسم را با روحیه جهادی ادامه می‌دهند

بچه‌های مسجد راه حاج‌قاسم را با روحیه جهادی ادامه می‌دهند

تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام‌والمسلمین خداداده ضمن بازدید از کانون فرهنگی‌هنری لیلة‌القدر با بیان اینکه بچه‌های مسجد راه شهدا به ویژه حاج قاسم را جهادی ادامه می‌دهند، گفت: هیئت امنا، بسیجیان و اعضای کانون‌ها زیبایی‌های مسجد را به نسل جوان عرضه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین «کمال‌الدین خداداده»، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور امشب (دوشنبه، دوازدهم دی ماه) و همزمان با شب شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده پرافتخار جبهه مقاومت از کانون فرهنگی هنری «لیلة‌القدر» مسجد امیرالمومنین علی علیه السلام واقع در شهرک لاله اسلامشهر تهران بازدید کرد.

 

این مراسم با محفل انس با قرآن کریم آغاز شد و نمازگزاران در فضایی معنوی از آیات کتاب الله مجید بهره مند شدند.

 

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین «کمال الدین خداداده» در این مراسم، گفت: راه امام خمینی(ره) و شهدا به ویژه سردار سلیمانی با قدرت از سوی اهالی مساجد دنبال می شود و بچه های مسجد در این زمینه جهادی عمل می کنند.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ادامه تصریح کرد: شهید سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی به واسطه جهاد در راه خدا و به واسطه ایثار در راه قرآن و اهل بیت علیهم السلام به این درجه مهم رسید. شهید عزیز اسلام مطیع مقام معظم رهبری بود و عمر خود را صرف خدمت به اسلام و انقلاب کرد.

 

حجت الاسلام خداداده در ادامه با بیان اینکه مسجد بهترین کانون ترویج معارف الهی است، تاکید کرد: اگر اهل جهاد باشیم مسجد محل قرار برای با خدا بودن می شود، اگر در مسجد، برای خدا بودیم و برای رضای خدا عمل کردیم،  زودتر به آن نقطه نورانی می رسیم.

 

وی اضافه کرد: هیئت امنا و بسیجیان و کانون فرهنگی هنری زیبایی های مسجد را به مردم به ویژه نوجوانان و جوانان ارائه می کنند امید است به گونه ای عمل کنیم که شرمنده امام خمینی(ره) و شهدا به ویژه حاج قاسم نباشیم.

 

 

 

بنا بر این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین میثم عبدالوند در ادامه این مراسم با بیان اینکه تمام فریادها و آرمان های ما برای اقامه آموزه های قرآن و مکتب اهل بیت علیهم السلام است، گفت: کانون فرهنگی هنری این مسجد نیز در همین مسیر تلاش می کند.

 

امام جماعت مسجد امیرالمومنین علی علیه السلام شهرک لاله اسلامشهر افزود: حاج قاسم سلیمانی اهل مسجد بود و امروزه مسجدی ها راه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را ادامه می دهند.

 

این گزارش می افزاید: در ادامه گروه سرود «میعاد» و گروه نمایش مسجد امیرالمومنین(ع) به اجرای برنامه پرداختند.

 

 

 

تقدیر از امام جماعت مسجد امیرالمومنین علی علیه السلام و مدیر کانون فرهنگی هنری لیلة القدر و نفرات برگزیده مسابقات قرآنی نیز از بخش های این مراسم بود.

 

بازدید حجت الاسلام والمسلمین خداداده از کانون فرهنگی هنری لیلة القدر بخش پایانی این مراسم بود.

پایان پیام/ 9