اجرای برنامه های ویژه گرامیداشت شهادت سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» در کانون های مساجد استان فارس

اجرای برنامه های ویژه گرامیداشت شهادت سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» در کانون های مساجد استان فارس

تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱
حجت الاسلام امیدی با اشاره به اجرای برنامه های ویژه گرامیداشت سومین سالروز شهادت سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» در کانون های مساجد استان فارس، گفت: این برنامه ها از ۱۱ الی ۱۳ دی ماه در سالروز شهادت سردار دل ها در حال برگزاری است.

حجت الاسلام حسین امیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: دشمنان اسلام و ایران اسلامی با ارتکاب حمله تروریستی و شهادت سردار شهید سلیمانی یکی از تلخ ترین رویداد های تاریخ کشورمان را رقم زدند اما غافل از این بودند که شخصیت و منش و مکتب سردار دل ها باعت شده است که روز به روز بر محبوبیت ایشان افزوده شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس افزود: در این راستا کانون های فرهنگی هنری مساجد که همیشه در مناسبت های ملی و مذهبی برنامه های ویژه ای را در مساجد ویژه اقشار مختلف مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می کنند، در رثا و فراق سردار شهید سلیمانی نیز اقدام به برگزاری برنامه کرده اند.

وی از برپایی مراسم های سوگواری و بزرگداشت سردار سلیمانی خبر داد و گفت: این برنامه ها از 11 تا 13 دی ماه در سومین سالروز شهادت سردار دل ها در حال برگزاری است.

حجت الاسلام امیدی افزود: برگزاری محافل قرآنی، ختم صلوات، اعزام کاروان به کرمان، برپایی موکب و ایستگاه های صلواتی، اجرای مسابقات فرهنگی در قالب کتابخوانی و دلنوشته، ورزشی، هنری در رشته های نقاشی و طراحی از سوی کانون های مساجد فارس با همکاری اصحاب مسجد و پایگاه های مقاومت بسیج اجرا می شود.

مدیر ستاد کانون های فهما استان فارس یادآور شد: ثواب تلاوت طرح «تلاوت نور» مساجد در شب های 12 و 13 دی ماه نیز به روح مطهر سردار شهیدان «حاج قاسم سلیمانی» و «ابومهندس المهدی» اهدا خواهد شد.

پایان پیام/ 130