آشنایی نوجوانان کانون امام حسن مجتبی(ع) نهبندان با مکتب حاج قاسم

آشنایی نوجوانان کانون امام حسن مجتبی(ع) نهبندان با مکتب حاج قاسم

تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱
رحیمی رومه گفت: کانون‌ فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) از طریق آشنایی نوجوانان و جوانان این کانون با مکتب حاج قاسم، سعی دارد نسل سلیمانی ها را تربیت کند تا در آینده سفیرانی برای ترویج این مکتب باشند.

ابراهیم رحیمی رومه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  خراسان جنوبی اظهار کرد: همزمان با سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، کانون‌ فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) از طریق آشنایی نوجوانان و جوانان این کانون با مکتب حاج قاسم، سعی دارد نسل سلیمانی ها را تربیت کند تا در آینده سفیرانی برای ترویج این مکتب باشند.

 

مدیر کانون‌ فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان افزود: جوانان امروز سردار سلیمانی را فقط از طریق چند کلیپ نمی‌توانند بشناسند، آنها تشنه دانستن حقایق و دانسته‌های بیشتر از سردار هستند و باید اطلاعات صحیح در قالب‌های مختلف منتقل شود.

 

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی در دل مردم ایران نفوذ پیدا کرده است، ادامه داد: در شرایط کنونی و پس از شهادت این سردار آنچه بیش از همه ضرورت دارد، انتقال مکتب حاج قاسم سلیمانی به کودکان و نوجوانان و نسل‌های آینده است.

 

وی با بیان اینکه دشمنان با تهاجم فرهنگی به دنبال معرفی الگوهای غربی برای نسل نوجوان و جوان ما هستند، تصریح کرد: از آنجایی که ماموریت اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد مقابله با تهاجم فرهنگی است بنابراین تصمیم گرفتیم با اجرای طرح مکتب حاج قاسم برای نسل نوجوان و جوان الگوسازی کنیم.

 

مدیر کانون‌ فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) نهبندان خاطرنشان کرد: ولایت مداری، معنویت دینی، اخلاص در عمل، جهاد در راه خدا، بصیرت، انقلابی گری، شجاعت، مدیریت در بحران ها و حوادث، همراهی با مردم، ساده زیستی، مهربانی و عطوفت، استکتبار ستیزی و عدم ترس از دشمن از مهم ترین اوصاف و ویژگی های سردار سلیمانی بود.

 

رحیمی رومه یادآور شد: کانون‌ فرهنگی هنری از آغاز دهه بصیرت هر شب برنامه‌های مختلفی اجرا می‌کند که با توجه به ضرورت آشنایی جوانان و نسل امروز با مکتب حاج قاسم مهمترین برنامه های امسال کانون در دهه بصیرت، تبیین شخصیت حاج قاسم است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/ 575