برگزاری سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا

برگزاری سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا

تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱
رمضانپور گفت: سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

امیر رمضانپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی اظهار کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نماد مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان و گروه‌های تکفیری بود و یاران شهید سلیمانی امروز سربلند، مقتدر و زنده هستند و این راه ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا افزود: سردار سلیمانی محبوب قلب‌ها و غم از دست دادن این شهید والامقام برای تمامی مسلمانان سنگین بود.

 

وی با بیان اینکه سردار قاسم سلیمانی خود را وقف اسلام کرده بود و همواره تابع ولایت بود گفت: در بین نیروهای مقاومت جایگاه خاصی داشت و انگیزه مقاومت و خودباوری را در بین نیروهای جبهه مقاومت در سطوح بالاتری پرورش داد.

 

رمضانپور تصریح کرد: شهادت این سردار اوج وحشی‌گری آمریکا و رییس جمهوری دیوانه‌اش بود که یک مقام ارشد نظامی را در خاک کشور دیگر مورد حمله قرار داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید آوینی مسجد امام حسین(ع) صومعه‌سرا با بیان اینکه ترور این شخصیت ارزشمند، روسیاهی استکبار و رژیم صهیونیستی را رقم زد بیان کرد: خون حاج قاسم باعث شد که هزاران حاج قاسم به این جبهه عظیم و میدان بزرگ نبرد علیه باطل اضافه شوند.

 

وی با اشاره به اینکه به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس مراسمی امشب(سه‌شنبه، 13دی) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین(ع) برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: حاج حسین جمشیدی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به عنوان سخنران و مهدی اخوان به عنوان مداح این برنامه هستند.

 

 

پایان پیام/ 526