خدمت به زائران حاج‌قاسم در موکب ستاد کانون‌های مساجد

خدمت به زائران حاج‌قاسم در موکب ستاد کانون‌های مساجد

تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱
بچه‌هاي مسجدي استان کرمان در سالروز شهادت سردار شهيد حاج قاسم سليماني؛ در جوار گلزار شهداي کرمان موکب فرهنگي برپا کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، ستادهای استانی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» ، ابومهدی المهندس و یاران این دلاوران، برنامه‌های مختلفی را در سراسر کشور و به ویژه استان کرمان که زادگاه و مزار آن شهید بزرگوار است تدارک دیده اند.

 

بر پایه این گزارش: گلزار شهدای کرمان در سالروز شهادت سردار دلها میزبان چندین موکب خواهد بود که ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمان نیز یک موکب اختصاصی داشته و با اجرای سرود و پخش نماهنگ‌های تولیدی بچه‌های مسجد با موضوع سردار سلیمانی یاد و خاطره آن شهید بزرگوار را زنده نگاه می دارد.


همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور؛ گروه‌های سرود بچه‌های مسجد در سطح میادین و خیابان‌های اصلی استان های منتخب اجرا خواهند داشت؛ ضمن اینکه در برخی روستاها نمایش‌های خیابانی با موضوع سردار سلیمانی اجرا می شود.

 

گفتنی است حمایت از طرح‌های هنری بچه‌های مسجد با موضوع سردار سلیمانی از دیگر برنامه‌هایی است که امسال در دستور کار ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد قرار گرفته است.

پایان پیام/ 9