ادای احترام بچه‌های مسجد به حاج‌قاسم با نماهنگ «انتقام سخت»

ادای احترام بچه‌های مسجد به حاج‌قاسم با نماهنگ «انتقام سخت»

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱
گروه سرود ‌«ری‌نوا» متعلق به کانون فرهنگی هنری «حضرت زینب(س)» با همکاری مدرسه مسجدمحور شیخ بهایی نماهنگ «انتقام سخت» را برای سالروز شهادت سردار سلیمانی منتشر کردند.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان، گروه سرود «ری‌نوا» متعلق به کانون فرهنگی هنری «حضرت زینب(س)» در تازه‌ترین فعالیت خود، نماهنگ «انتقام سخت» را به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی تولید و منتشر کرد.

 

«حمید محمدی شمیرانی» درباره جزئیات این اثر، اظهار کرد: نماهنگ «انتقام سخت» به تهیه‌کنندگی و اجرای طرح مدرسه مسجدمحور شیخ بهایی واقع در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) شهرری و با حضور تک‌خوان های گروه سرود «ری‌نوا» در بازه زمانی دو ماه و خرده‌ای و به سه زبان فارسی، عربی و عبری تولید شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت زینب(س)» ادامه داد: ایده پردازی، ساخت ملودی، تولید محتوا و سرایش شعر به سه زبان و فیلمبرداری این اثر حدوداً دو ماه به طول انجامید.

 

 

 

 

وی تصریح کرد: شعر فارسی این نماهنگ توسط حسین رضائیان، شعر عبری آن توسط علی خانی و شعر عربی آن توسط مرتضی آل‌کثیر سروده و آهنگسازی و تنظیم کار توسط امیرمحمد شیرزاده انجام شده است.

 

محمدی شمیرانی تاکید کرد: از ویژگی های نماهنگ «انتقام سخت» آن است که برخلاف دیگر کارها ابتدا ملودی آن ساخته شد و سپس بر اساس ملودی، اشعار به سه زبان فارسی، عربی و عبری سروده شدند.

 

وی در ادامه بیان کرد: گروه سرود مدرسه مسجدمحور شیخ بهایی با همراهی تک‌خوان های گروه سرود ری‌نوا مشترکاً  انتقام سخت را در اجرا کرده اند.

 

به گفته مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت زینب(س)» نماهنگ «انتقام سخت» در مراسم نسل سلیمانی ها در مجتمع ایوان ری رونمایی شد و در مدت کوتاه انتشار و پخش با استقبال مواجه شده است چنان که همزمان با سالروز شهادت حاج قاسم در برنامه شب‌نشینیِ شبکه جام جم به صورت زنده پخش شد.

 

 

همچنین، «انتقام سخت» در نوبت پخش از شبکه پویا و نیز اجرای زنده در شبکه قرآن و معارف سیما قرار دارد.

 

محمدی شمیرانی درباره دیگر کارهای انجام شده توسط گروه سرود «ری‌نوا» برای سردار دل‌ها»، خاطرنشان کرد: سال گذشته و در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم، نماهنگ «مکتب سلیمانی» با محوریت سخنان مقام معظم رهبری درباره سردار سلیمانی تولید شد، بدین ترتیب که قاسم صرافان از مجموعه بیانات رهبری درباره حاج قاسم اشعار را سرود و کار بر اساس آن تولید شد؛ مخاطبان با این کار نیز ارتباط خوبی برقرار کردند و این نماهنگ در جشنواره سرود فجر موفق به کسب رتبه برتر شد.

 

پایان پیام/ 9