بزرگداشت شهید سلیمانی در کانون «دوستان آسمانی» با سخنرانی امام جمعه جهرم

بزرگداشت شهید سلیمانی در کانون «دوستان آسمانی» با سخنرانی امام جمعه جهرم

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱
گواهیان از برگزاری آیین بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی با همراه با سخنرانی امام جمعه جهرم در کانون فرهنگی هنری «‌دوستان آسمانی» خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فارس، با گرامی داشت نخستین سالروز شهادت سردار رشید اسلام «شهید حاج قاسم سلیمانی» و با تاکید بر گرامی داشت مجاهدت و رشادت های این دلیرمد عرصه جهاد و شهادت، گفت: بدین منظور و با برنامه ریزی هایی که به همت بچه های مسجد، انجام شده، آیین نخستین سالروز شهادت «سردار حاج قاسم سلیمانی» در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، با اشاره به محتوای این مراسم، عنوان کرد: سخنران این آیین حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، از پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت و امام جمعه جهرم است.

 

گواهیان ادامه داد: همچنین در ادامه این مراسم، حاضران از نوای گرم و مرثیه سرایی ذاکران اهلبیت عصمت و طهارت (ع) بهره مند می شوند.

 

وی اضافه کرد: اجرای گروه سرود در وصف «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» توسط بچه های مسجد و اعضای کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از دیگر برنامه های آیین بزرگداشت سردار دلها است.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم با اشاره به زمان برگزاری این برنامه، خاطرنشان کرد: این مراسم روز چهارشنبه ۱۴ دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود.

 

گواهیان در پایان از اهالی مسجد، نمازگزاران و شهروندان برای حضور در این مراسم، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استفاده از ماسک دعوت کرد.

 

به گزارش شبستان، «سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی»، فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

 

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

 

در پی این موشک باران، پنتاگون در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

 

این جنایت پلید آمریکا علیه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس باعث شد که نمایندگان منتخب مردم عراق در پارلمان این کشور مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان را تصویب کنند تا مرحله دیگری از مبارزه مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا آغاز شود.

پایان پیام/ 691