اجرای برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید «حاج قاسم سلیمانی» شیراز در سوگ سردار دل ها

اجرای برنامه های کانون فرهنگی هنری شهید «حاج قاسم سلیمانی» شیراز در سوگ سردار دل ها

تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۱
حجت الاسلام رضایی با اشاره به اجرای برنامه های بزرگداشت سومین سالگرد شهادت شهید «حاج قاسم سلیمانی»، گفت: این برنامه ها در قالب های مختلف به ویژه با حضور دانش آموزان و مردم در مسجد الرجاء برگزار شد.

حجت الاسلام حسین رضایی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همزمان با فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دل ها برنامه های مختلف در قالب های مختلف برنامه ریزی و به صورت مردمی و ویژه دانش آموزان در مسجد الرجاء اجرا شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید «حاج قاسم سلیمانی» شیراز افزود: برپایی ایستگاه صلواتی در شب و شام شهادت، سخنزانی و تبیین مکتب حاج قاسم در مسجدالرجاء و اجرای مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع ایثار و شهادت از برنامه های این ایام بود.

وی از برگزاری مسابقه های پیام کوتاه و دلنوشته ای به حاج قاسم سلیمانی خبر داد و خاطرنشان کرد: به همت اصحاب مسجد با همکاری اعضای کانون فضاسازی و سیاهپوش کردن درون و بیرون مسجد الرجاء و خیابان پیرامون انجام شد.

حجت ااسلام رضایی با اشاره به دیگر برنامه ها، اظهار داشت: توزیع عکس حاج قاسم بین مردم و نصب پشت ماشین ها، تبیین مکتب حاج قاسم در برخی مدارس آموزش و پرورش با همکاری قرارگاه عمار مدرسه منصوریه شیراز نیز برگزار شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم مشترک بزرگداشت نیز با همکاری دبستان مستجابی و کانون فرهنگی حاج قاسم سلیمانی در مدرسه مستجابی همراه با اجرای سرود سلام فرمانده، ادامه داد: به مناسبت شام شهادت حاج قاسم سلیمانی درب ورودی مسجدالرجاء توزیع شام درب ورودی مسجد انجام شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید «حاج قاسم سلیمانی» شیراز افزود: ثواب تلاوت قرآن نیز به روح شهدا، سردار دل ها و ابو مهدی المهندس و همرزمانشان اهدا شد.

پایان پیام/ 130