بچه مسجدی های به نیابت از سردار دلها هزینه درمان ۲ یتیم را پرداخت کردند

بچه مسجدی های به نیابت از سردار دلها هزینه درمان ۲ یتیم را پرداخت کردند

تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱
معصومه نظری گفت: به نیابت از سردار سلیمانی کمک هزینه درمان ۲ کودک یتیم و بی بضاعت پرداخت شد و ثواب این کار خیر هدیه به روح مطهر شهید حاج قاسم شد.

«معصومه نظری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به تازه ترین فعالیت های کانون حضرت رقیه (س)، گفت: بزرگداشت سومین سالگرد شهید سلیمانی از تازه ترین فعالیت های این کانون است که همراه با برنامه های متنوع اجرا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) فردوس اسفندقه جیرفت در این باره، افزود: مسابقات دلنوشته ای به حاج قاسم و نقاشی با موضوع شهادت سردار دلها یکی از این برنامه ها بود.

 

وی بیان کرد: این مسابقات ویژه گروه های سنی کودک و نوجوان برگزار شد و بزودی از نفرات برتر تجلیل می شود.

 

نظری ابراز کرد: همچنین به نیابت از سردار سلیمانی کمک هزینه درمان ۲ کودک یتیم و بی بضاعت پرداخت شد و ثواب این کار خیر هدیه به روح مطهر شهید حاج قاسم شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) فردوس اسفندقه جیرفت ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های بزرگداشت شهادت شهید سلیمانی، برگزاری جلسه ختم سوره یاسین و صلوات بود که با حضور بانوان عضو کانون برگزار شد.

 

وی اظهار کرد: علاوه بر این با مشارکت اعضای کانون، در سالروز شهادت سردار دلها، موکب راه اندازی شده و در این موکب از عزاداران حاج قاسم با شله زرد و آش حلیم پذیرایی شد.

 

نظری در خاتمه عنوان کرد: یکی دیگر از تازه ترین برنامه های این کانون، برپایی اردوی زیارتی به امام زاده سید سلطان محمد است که ویژه پسران زیر ۱۵ سال برگزار شد.

پایان پیام/ 586