تولید استوری موشن «شهادت حاج قاسم» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تولید استوری موشن «شهادت حاج قاسم» در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱
گواهیان از تولید استوری موشن «شهادت حاج قاسم» با موضوع شهادت سردار دلها به همت کانون فرهنگی و هنری «دوستان ‌آسمانی» جهرم خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، باتسلیت ایام حزن و اندوه سالروز شهادت «شهید حاج قاسم سلیمانی»، گفت: «شهادت حاج قاسم» نام استوری موشن جدید کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم است که به همت بچه های مسجد تولید شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه این موشن استوری همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی تولید شده است، افزود: این اثر به یاد رشادت ها و از خودگذشتگی های سردار رشید اسلامی «حاج قاسم سلیمانی» ساخته شده است.

 

وی بیان کرد: این اثر زیبا مزین به تصاویری نمادین از این شهید بزرگوار است که به همراه بخشی از مرثیه خوانی و به نمایش در آمدن متن آن به شکل زیر نویس بوده است.

 

حضوری خاطرنشان کرد: مرثیه خوانی ذاکر اهل بیت (ع) در وصف شهید سلیمانی به زیبایی این موشن استوری افزوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» جهرم با اشاره به اینکه مدت زمان این موشن استوری ۲۳ ثانیه است، عنوان کرد: تدوین و تنظیم این اثر به همت بچه های مسجد در مرکز رسانه ای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» انجام شده است.

 

وی در پایان با قدردانی از عوامل تولید این اثر، عنوان کرد: این موشن استوری در فضای مجازی و پیام رسان های مختلف به اشتراک گذاشته شده است.

پایان پیام/ 691