نشست رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بویراحمد برگزار می شود

نشست رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بویراحمد برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱
لایقی اصل از برگزاری نشست با رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: این نشست فردا در محل ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

کریم لایقی اصل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج با اشاره به نقش ارزشمند کانون های فرهنگی، هنری در مساجد، اظهار کرد: کانون های فرهنگی، هنری در مساجد یک ظرفیت عظیم مردمی بوده که می تواند هم گرایی و هم افزایی را در مسجد ایجاد کند.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ماندگار بودن فعالیت های فرهنگی در مساجد، گفت: با توجه به حضور نوجوانان و جوانان در این مجموعه‌های فرهنگی، کانون ها می توانند برای نظام کادرسازی لازم را داشته باشند.

 

وی پایگاه انقلاب و ساماندهی نیروها را مساجد دانست و افزود: با توجه به هجمه‌های دشمنان بر علیه نظام و انقلاب اسلامی، کانون ها با اجرای برنامه های مطلوب و ارزشمند می توانند باعث شکوفایی حوزه فرهنگ، هنر و دیگر حوزه های مختلف در جامعه باشند.

 

لایقی اصل در ادامه، از برگزاری نشست با رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: این نشست فردا یکشنبه، ۱۸ دی ماه ساعت ۱۰ و ۳۰ قبل از ظهر در محل ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد واقع در گلستان ۱۵ ساختمان قدیم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویراحمد برگزار می شود.

 

سرپرست ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این نشست ضمن آسیب شناسی طرح ملی «فهما» و همچنین بررسی نقاط ضعف و قوت کانون های شهرستان بویراحمد در زمینه اجرای مطلوب برنامه های اثرگذار در جامعه بحث و بررسی لازم صورت می گیرد.

پایان پیام/ 82