کسب عنوان موفق ترین پایگاه علمی بسیج کشور توسط کانون «ذکرالله» جهرم

کسب عنوان موفق ترین پایگاه علمی بسیج کشور توسط کانون «ذکرالله» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱
کانون فرهنگی هنری «ذکرالله» شهرستان جهرم در هفتمین جشنواره «مالک اشتر» بسیج عنوان عنوان موفق ترین پایگاه علمی کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، کانون فرهنگی هنری «ذکرالله» شهرستان جهرم، امتياز موفق ترين پايگاه در سطح پايگاه های علمی را در هفتمین جشنواره «مالک اشتر» بسیج کسب کرد.

 

در مراسمی که با حضور فرماندهان و مسئولین ارشد سپاه برگزار شد، از اولین‌ها و موفق ترین‌های کشور در جشنواره «مالک اشتر» تجلیل به عمل آمد.

 

در بخشی از تقدیرنامه رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به فرمانده و بسیجیان پایگاه مقاومت بسيج «ذکرالله» آمده است: «در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا و بر اساس ارزیابی صورت گرفته مبتنی بر فرایند اشراف کلی ریاست سازمان بسیج مستضعفین و عملکرد سال ۱۴۰۰  مفتخر به کسب عنوان موفق ترین پایگاه علمی در هفتمین جشنواره ملی «مالک اشتر» بسیج گردیده اید.»

 

فرماندهی حوزه مقاومت بسیج «صاحب الزمان (عج)» جهرم نیز در پيامی کسب اين موفقيت را تبريک گفتند.

 

در این پيام تبریک آمده است: «انتخاب شایسته پایگاه بسیج «ذکرالله» به عنوان پايگاه برتر علمی در سطح پایگاه های علمی سازمان بسیج که مرهون تلاش و نقش آفرینی و مدیریت فرمانده و سایر بسیجیان می باشد را تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند منان موفقیت و سربلندی روزافزون شما را در سایه الطاف الهی و توجهات ویژه حضرت ولیعصر (عج) و هدایت های مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله مسئلت داریم. اميدواریم همچون گذشته شاهد پيشرفت روز افزون شما در انجام فعاليت هاي علمی و دانش بنیان باشیم.»

پایان پیام/ 691