برپایی موکب به یاد سردار دل ها توسط بچه های مسجد در کانون ‌«منتظران نور» جهرم

برپایی موکب به یاد سردار دل ها توسط بچه های مسجد در کانون ‌«منتظران نور» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱
نیکجو گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری ‌«منتظران نور» جهرم با برپایی موکب همزمان با سالروز شهادت سردار دل ها در ترویج مکتب شهید سلیمانی سهیم شدند.

رضا نیکجو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: همزمان با سالروز شهادت «شهید حاج قاسم سلیمانی» بچه های کانون فرهنگی هنری «‌منتظران نور» جهرم با برپایی موکب در ترویج مکتب شهید سلیمانی سهیم شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم افزود: این موکب در خیابان همجوار کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» برپا شد و بچه های مسجد تا پاسی از شب به پذیرایی از شهروندان پرداختند.

 

وی بیان کرد: بچه های مسجد در این موکب با توزیع چای، کیک و... از شهروندان و دوستداران شهید و شهادت به ویژه سردار دل ها «شهید حاج قاسم سلیمانی» پذیرایی کردند.

 

نیکجو عنوان کرد: پخش مداحی و مرثیه سرایی از برنامه های این موکب در سالروز شهادت سردار دل ها بود و بخش دیگری از آن نیز به تصاویری از تمثال شهید سلیمانی اختصاص داشت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» جهرم اظهار کرد: این موکب با مشارکت خواهران و برادارن مسجدی کانون فرهنگی هنری «منتظران نور» برپا و پذیرای شهروندان بود.

پایان پیام/ 691