رویداد طراحی چهره «نقش سلیمان» در جهرم برگزار شد

رویداد طراحی چهره «نقش سلیمان» در جهرم برگزار شد

تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱
سروش از برگزاری اولین رویداد طراحی چهره «نقش سلیمان» با حضور ۳۲ هنرمند نقاش در جهرم خبر داد.

مهدی سروش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: اولین رویداد طراحی چهره «نقش سلیمان» با محوریت طراحی چهره «سردار شهید قاسم سلیمانی» همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ظهر پنجشنبه به مدت ۶ ساعت به صورت حضوری در نگارخانه «تارونه» اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم برگزار شد. 

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم افزود: این رویداد طراحی چهره با تکنیک سیاه قلم، ادای دین هنرمندان طراح جهرمی به سردار دلها بود. 

 

وی بیان کرد: ۵۱ نفر از هنرمندان برای حضور در این رویداد ثبت نام کرده بودند که در نهایت ۳۲ نفر ( ۸ نفر آقا و ۲۴ نفر خانم) در مسابقه شرکت کردند.  

 

سروش خاطرنشان کرد: آثار طراحی شده شرکت کنندگان پس از داوری توسط هیات دوران مورد ارزیابی قرار گرفت و در نهایت «فاطمه مساح»، «مریم حسینی» و «الهه صیادی فرد»، به ترتیب مقاوم اول تا سوم کسب کردند.  

 

وی عنوان کرد: به تمامی شرکت کنندگان در این رویداد، لوح تقدیر و به نفرات منتخب اول تا سوم به ترتیب علاوه بر لوح تقدیر کارت هدیه یک میلیون تومانی و ۷۰۰ هزار تومانی اهدا شد.

 

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: این مسابقه با همکاری شهرداری جهرم، معاونت فضای مجازی ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم، خانه انیمیشن و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان جهرم برگزار شد.

پایان پیام/ 691