تشکیل قرارگاه مجازی تبیین توسط مسجدی‌ها

تشکیل قرارگاه مجازی تبیین توسط مسجدی‌ها

تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱
حجت‌الاسلام صائمی از تشکیل قرارگاه فضای مجازی «رهروان ولایت» در مسجد جامع امام رضا(ع) خبر داد و گفت: جهاد تبیین، افزایش سواد رسانه‌ای نسل جوان و مقابله با جنگ نرم دشمن از اهداف این قرارگاه است.

حجت الاسلام والمسلمین «مهدی صائمی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه قرارگاه فضای مجازی رهروان ولایت در مسجد جامع امام رضا (ع) تشکیل شده است، اظهار کرد: این قرارگاه دوره های مختلف را به همت پایگاه مقاومت بسیج بیست و هفت مقداد برگزار می کند.

 

امام جماعت مسجد جامع امام رضا (ع) (واقع در تهران، خیابان خاوران، خیابان شهید ناصری) افزود: آموزش طراحی نرم افزارهای چند رسانه ای و تلفن همراه و تولید داده های رایانه ای و پویانمایی از جمله اهداف این دوره ها است.

 

وی اضافه کرد: قرارگاه فضای مجازی رهروان ولایت همچنین در زمینه تدوین و تولید نماهنگ و کلیپ، مقاله نویسی، گرافیک، کاریکاتور، فیلمنامه نویسی، کارگردانی، بازیگری، رسانه، پژوهش، رصد و افکارسنجی دوره هایی را برگزار می کند.

 

حجت الاسلام صائمی بیان کرد: هدف اصلی از تشکیل این قرارگاه، عمل به مطالبه مقام معظم رهبری درباره جهاد تبیین و مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن و همچنین افزایش سواد رسانه ای مردم به ویژه نسل جوان است.

 

وی در ادامه به فعالیت های کانون فرهنگی هنری «رضویون» مسجد جامع امام رضا(ع) اشاره کرد و گفت: این کانون طرح چهارشنبه های امام رضایی را هر هفته در سطح محلات نفیس و اتابک برگزار می کند.

 

حجت الاسلام صائمی خاطرنشان کرد: این کانون همچنین دوره های مختلف فرهنگی و هنری و کلاس های ورزشی را برگزار می کند. کانون رضویون همچنین در تهیه و توزیع کمک مومنانه نیز با خیریه و پایگاه بسیج این مسجد همکاری دارد.

 

 

 

پایان پیام/ 9