کانون های مساجد استان زنجان، میزبان جشن های ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

کانون های مساجد استان زنجان، میزبان جشن های ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱
اسلامی از برگزاری جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: به همین منظور از بانوان فعال کانون های مساجد استان تجلیل خواهد شد.

محسن اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان به برنامه های پیش بینی شده به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن در کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اشاره کرد و گفت: به همین منظور در تمان کانون های مساجد استان زنجان مراسم جشن برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد زنجان از برگزاری جشن میلاد با سعادت دردانه پیامبر گرامی اسلام در کانون فرهنگی و هنری تنهاترین سردار در روستای قشلاق بخش قره پشتلو خبر داد و گفت: این مراسم 21 دی ماه با سخنرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان برگزار خواهد شد.

 

به گفته وی، این مراسم با حضور مردم روستا و توسط کانون تنهاترین سردار و با همکاری بخشداری، حوزه مقاومت بسیج و پایگاه صیاد شیرازی برگزار خواهد شد.

 

اسلامی همچنین به تجلیل از بانوان فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان از 21 تا 25 دی ماه خبر داد و گفت: در این برنامه ها از 14 بانوی فعال فرهنگی، هنری وقرآنی تجلیل خواهد شد.

 

وی با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی توانمندسازی کاربرد سفال با بازی کودکان ویژه مربیان کانون های مساجد استان زنجان گفت: این دوره یک روزه با حضور 20 مربی و با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برگزار می شود.

پایان پیام/ 693