مکبران کانون «مشکات الرضا (ع)» جهرم تجلیل شدند

مکبران کانون «مشکات الرضا (ع)» جهرم تجلیل شدند

تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱
رحیمی گفت: در مراسمی از مکبران نوجوان کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» با اهدای جایزه قدردانی شد.

ابوالفضل رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: فعالیت های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در زمینه های فرهنگی و در رشته های مختلف بسته به سلایق بچه های مسجد برنامه ریزی و تدوین شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی، هنری «مشکات الرضا (ع)» افزود: این برنامه ها به نحوی است که هر کدام از بچه های مسجد بسته به سلیقه خود می توانند در هر رشته به فعالیت بپردازند.

 

وی با اشاره به اینکه برپایی نماز جماعت نیز از جمله این برنامه ها است که به صورت منظم توسط بچه های مسجد برنامه ریزی شده است، عنوان کرد: فعالیت در زمینه نماز جماعت، از اذان گرفته تا مکبری و تلاوت قرآن به صورت روزانه توسط بچه های مسجد و با برنامه ریزی های از پیش تعیین شده انجام می شود.

 

رحیمی بیان کرد: در این زمینه برخی از اعضای کانون در زمینه موذنی و برخی دیگر مکبری به فعالیت پرداخته و عده ای نیز در زمینه قرائت قرآن بعد از اقامه نماز جماعت فعالیت می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه این برنامه ها با استقبال خوب بچه های مسجد رو به رو شده است، عنوان کرد: در این زمینه هر شب تعدادی از بچه ها وظیفه اجرای این برنامه ها را بر عهده دارند که برنامه ای با نظم و زیبا توسط آنها به اجرا در می آید.

مدیر کانون فرهنگی، هنری «الزهرا (س)» خاطرنشان کرد: در راستای قدردانی از تلاش های بچه های مسجد در زمینه برپایی نماز جماعت، از سوی هیئت امنای مسجد و کانون برنامه ای تدارک دیده شد.

 

وی ادامه داد: در این برنامه که در هنگام نماز جماعت مغرب و عشا انجام شد از فعالان مکبران نوجوان مسجد توسط حجت الاسلام «دستداده» امام جماعت مجسد با اهدای جوایز قدردانی شد.

 

حضوری افزود: تلاش و همت بچه های مسجد در برپایی نماز جماعت و حضور آنها در این فریضه الهی قابل ستایش بوده و به همین منظور از آنها قدردانی می شود.

پایان پیام/ 691