محکومیت جسارت‌ نشریه‌ فرانسوی به مرجعیت دینی از سوی مسجدی‌های تهران

محکومیت جسارت‌ نشریه‌ فرانسوی به مرجعیت دینی از سوی مسجدی‌های تهران

تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱
اهالی مساجد تهران اهانت و جسارت‌های نشریه‌ی فرانسوی«شارلی ابدو» به مرجعیت دینی را با صدور بیانیه‌ای محکوم و از سازمان‌های بین‌المللی جهان اسلام مطالبه کردند، با اینگونه جنایات برخورد مناسب و بازدارنده داشته باشند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد، اهالی مساجد استان تهران اهانت و جسارت‌های نشریه‌ی فرانسوی «شارلی ابدو» به مرجعیت دینی را با صدور بیانیه‌ای محکوم کردند.

 

بنابر گزارش پایگاه تخصصی مسجد، متن این بیانیه به شرح زیر است:

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

طی سال های اخیر در کشور مدّعی آزادی و تمدّن، بی‌شرمانه‌ترین و ددمنشانه ترین اعمال و مواضع انجام شده و پیوسته به باورهای پاک و ارزش های متعالی ملّت‌ها توهین می‌شود و این کشور مشی احمقانه ی جسارت به مقدسات مسلمانان را پیش گرفته است. بی تردید اهانت‌های گذشته به ساحت نورانی و مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (صلی اللّه علیه و آله) و جسارت های اخیر به جایگاه مرجعیت و رهبری شیعه، با هدایت اربابان صهیونیستی شان بوده است.

 

حلقه‌ی نامبارک آمریکا، سعودی، صهیونیستی و مزدوران استکبار همچون فرانسه، بدانند که با این توهین ها و جسارت ها راه به جایی نخواهند برد و با این اعمال سخیف، ملت‌ها را بیدارتر کرده و آن هو را در مقابله با استکبار مصمم‌تر می‌نماید.

 

اهالی مساجد استان تهران، اهانت های این مجلّه ی مزدور را محکوم نموده و از سازمان‌های بین‌المللی جهان اسلام مطالبه می کند تا از طریق ظرفیت های بین المللی موجود، با اینگونه جنایات برخورد مناسب و بازدارنده داشته باشند.

 

پایان پیام/ 40