حمله آشوبگران به مسجد و حوزه علمیه نبی اکرم(ص)

حمله آشوبگران به مسجد و حوزه علمیه نبی اکرم(ص)

تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱
آیت‌الله نجفی گفت: آشوبگران ۱۸ دی ماه به مسجد جامع و حوزه علمیه نبی اکرم(ص) حمله کردند و در این خانه خدا را آتش زدند.

آیت الله «ضیاءالدین نجفی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه آشوبگران از زمان شروع اغتشاشات در کشور از شهریور ماه امسال چندین بار به مسجد جامع نبی اکرم (ص) (واقع در خیابان پیروزی، خیابان دهم فروردین) تعرض کردند، اظهار کرد: در دفعات قبل، بنر تبلیغات و یک بار هم تابلوی مسجد جامع نبی اکرم (ص) را تخریب کردند.

 

امام جماعت مسجد نبی اکرم (ص) افزود: آشوبگران روز یکشنبه، ۱۸ دی ماه حدود ساعت ۲۳ به مسجد جامع و حوزه علمیه نبی اکرم (ص) حمله کردند. الحمدالله در این حمله به کسی آسوب نرسید.

 

وی اضافه کرد: اغتشاشگران در این نوبت که دو نفر بودند، در حوزه علمیه مسجد جامع نبی اکرم (ص) را کاملا آتش زدند. دوربین مداربسته صحنه این اقدام ضد دینی و ضد انسانی این دو آشوبگر را ضبط کرد که در آن مشخص است این دو نفر ابتدا ظرف بزرگ بنزین را روی در حوزه علمیه این مسجد ریختند و سپس چند عدد کوکتل مولوتف به سمت این در پرتاب کردند.

 

نجفی تاکید کرد: بسیجیان و برخی دیگر از فعالان مسجد جامع نبی اکرم (ص) از همان روزهای اول آشوب های چند ماه گذشته کاملا در آماده‌باش هستند و دیشب نیز در فاصله کوتاهی از این اتفاق، خود را به به مسجد رساندند. انشاءالله عاملان این حادثه خیلی زود دستگیر و پس از طی روال قانونی، کیفر این اقدام ضد دینی و ضد انسانی خود را می دهند.

 

پایان پیام/ 9