شورای شهر گچساران از کانون های فرهنگی مساجد حمایت می کند

شورای شهر گچساران از کانون های فرهنگی مساجد حمایت می کند

تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱
رئیس شورای شهر گچساران گفت: در راستای ارتقای فرهنگ اسلامی، شورای شهر در زمینه مادی و تجهیزات مورد لزوم، از کانون های فعال فرهنگی، هنری مساجد این شهرستان حمایت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گچساران، امروز دوشنبه (۱۹ دی) جلسه ای با حضور مدیر فهمای کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست ارشاد اسلامی گچساران، رییس شورای شهر و تعدادی از مدیران فعال کانون های فرهنگی این شهر در دفتر امام جمعه برگزار شد.

 

در این جلسه رئیس شورای شهر گچساران، بر لزوم حمایت مادی و محیا کردن تجهیزات لازم کانون های فعال فرهنگی، هنری مساجد شهرستان تاکید کردند.

 

در ادامه امام جمعه گچساران، با تبریک تولد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: در امور فرهنگی، اعتبارات بسیار نادر و کم است و همان مقدار کم هم به صورت ناعادلانه توزیع می شود و بخشی را هم در جهت ناصحیح به اسم فرهنگ مصرف می کنند.

 

همچنین مدیر فهمای کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه سه ماه است که مسئولیت کانون های فرهنگی مساجد استان را به عهده گرفته است اذعان کرد: تربیت و فرهنگ را از پایه و از کودکان باید شروع کرده و با برنامه های شاد فرهنگی آنان را جذب مساجد کرد.

 

«کریم لایقی اصل» در پایان از امام جمعه شهرستان درخواست کردند: که در شورای فرهنگ عمومی شهرستان، برای احقاق حق کانون ها و همچنین جذب اعتبارات، نماینده ای از مدیران فعال کانون ها در این شورا بپذیرند.

 

 

پایان پیام/ 630