نشست هم‌اندیشی بانوان فعال و فرهیخته کانون‌های مساجد برگزار می‌شود

نشست هم‌اندیشی بانوان فعال و فرهیخته کانون‌های مساجد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱
در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، نشست هم‌اندیشی بانوان فعال و فرهیخته کانون‌های مساجد با هدف بررسی اولویت‌ها و مسائل بانوان در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، پاسداشت مقام زن و روز مادر؛ نشست هم‌اندیشی بانوان فعال و فرهیخته کانون‌های ‌مساجد متشکل از مدیران و رابطین کانون‌ها؛ روز چهارشنبه، ۲۱ دی ماه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده» رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در محل سالن اجتماعات ساختمان شهید بهشتی این ستاد برگزار می‌شود. 

 
این نشست با هدف بررسی اولویت‌ها و مسائل بانوان در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی، ساختارسازی و سیاست‌گذاری مسائل خانواده در حوزه مسجد برگزار شده و جمعی از بانوان مدیر و رابط کانون‌های مساجد منتخب از سراسر کشور نیز به صورت وبینار به طرح دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود می‌پردازند. 
 
 
گفتنی است از میان بیش از 26 هزار کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد کشور؛ مدیریت تعداد دو هزار و ۶۳۵ کانون بر عهده بانوان است که همواره در عرصه اقدامات مختلف فرهنگی هنری کانون‌ها نقش محوری را ایفا می کنند.

پایان پیام/ 9