تجهیزات باید متناسب با نیاز مساجد خریده شود

تجهیزات باید متناسب با نیاز مساجد خریده شود

تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱
لایقی اصل گفت: تجهیزات باید متناسب با نیاز کانون های فرهنگی مساجد خریده شود و به گونه ای نباشد که این وسایل بدون استفاده بماند و یا با کوتاهی و قصور سبب حیف و میل بیت المال شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گچساران، «کریم لایقی اصل» در جلسه مدیران کانون های فرهنگی، هنری مساجد گچساران که در مکان ارشاد اسلامی این شهر برگزار شد اظهار کرد: تجهیزات باید متناسب با نیاز کانون های فرهنگی، هنری مساجد خریده شود و به گونه ای نباشد که این وسایل بدون استفاده بماند و یا با کوتاهی و قصور سبب حیف و میل بیت المال شویم. 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: ان شاالله سعی می کنیم با بازدید از کانون ها و ارزیابی فعالیت های آنها، متناسب با عملکرد شان وسایلی که بدون استفاده مانده اند را به کانون های دیگری که به آن احتیاج دارند؛ منتقل کنیم.

 

وی با بیان اینکه کیفیت برنامه های کانونی از کمیت آن مهمتر است؛ اذهان کرد: در برگزاری فهالیت های فرهنگی مساحد باید خلاقیت به خرج دهیم تا باعث جذب نونهالان، کودکان و نوجوانان شویم.

 

لایقی اصل افزود: سعی کنید از مشارکت مردم خیر و خانواده های بچه ها، در برنامه های فرهنگی مساجد بهره ببرید چون تاثیر گذاری به سزایی بر کودکان و نوجوانان خواهد داشت.

 

در پایان این جلسه، مدیران کانون های فرهنگی، هنری مساجد گچساران، مشکلات و نقطه نظرات خود را بیان کردند.  

 

پایان پیام/ 630