رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هم افزایی با نهادهای انقلابی است

رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هم افزایی با نهادهای انقلابی است

تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱
بهرام مسلمی مهنی گفت: امیدواریم با همگرایی و هم افزایی نهادهای انقلابی، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و دهیاران بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه های فرهنگی تاثیرگذاری اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، شامگاه امشب (۲۰ دی ماه) با حضور امام جمعه موقت جیرفت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و بخشدار جیرفت یادواره شهیدان جلال رییسی، غلام رضا محمد شیرازی و شهدای مقاومت در روستای الله آباد دهقانی برگزار شد.

 

بهرام مسلمی مهنی در این یادواره، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: شهید جلال رییسی همکلاسی و یار دبستانی من بود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: شهید رییسی نیز همچون دیگر شهدا در اخلاق و منش، انسانی وارسته بود و عاقبت در دفاع از کیان این آب و خاک و برای حفظ امنیت ما به شهادت رسید.

 

وی ابراز کرد: امروز ما مردم و مسئولین هر چه که داریم از برکت خون شهدا، ایثارگری ها و رشادت های است و ما خود را مدیون آنها می دانیم.

 

مسلمی مهنی با بیان این مطلب که ما خادم و خدمتگزار شما مردم هستیم، عنوان کرد: یکی از رویکردهای این اداره کل در اجرای برنامه های فرهنگی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب اظهار کرد: امیدواریم با همگرایی و هم افزایی نهادهای انقلابی، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها و دهیاران بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه های فرهنگی تاثیرگذاری اجرا کنیم.

 

وی با اشاره به این که خود را سرباز ولایت می دانم، بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا گامی برای پر رنگ تر کردن یاد و خاطره شهدا است.

 

مسلمی مهنی در خاتمه فرهنگ شهدا را نشات گرفته از فرهنگ عاشورا برشمرد و تصریح کرد: امروز همه ما موظفیم با برگزاری یادواره های شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهیم.

 

شایان ذکر است؛ یادواره شهیدان جلال رییسی، غلامرضا محمدشیرازی و شهدای مقاومت با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و هم افزایی سواری اسلامی و دهیاری روستای الله آباد دهقانی برگزار شد.

پایان پیام/ 586